Terug

Printprobleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. G.

Naar: HP

11/08/2025

Beste, Mijn HP kleurenprinter drukt de kleur geel niet meer af. Ik heb alle raadgevingen ( printerkoppen reinigen, uitschakelen, vochtige wattenstaafjes … ) opgevolgd. Er wordt geen geel afgedrukt. Ik heb een instant ink abonnement en blijkbaar is de cartridge nog niet aan vervanging toe. Nu ben ik al dagen bezig om hulp van HP te krijgen maar dat blijkt onmogelijk. Bij uw virtuele assistent kom ik steeds in een oneindige loop van keuzemenu’s terecht. Mijn probleem lijkt in die menu’s onbestaande, dus ook na dagen geen oplossing. Een mailadres is niet te vinden, dus ook daar geen hulp. Via chatgtp heb ik uiteindelijk een Brussels telefoonnummer gekregen, waar ik een Franse computerstem aan de lijn kreeg. Mijn Frans is niet zo goed. Bij deze probeer ik het via Test Aankoop. HP controleert mijn, (slechte), kleurenprinter vanop afstand, maar kan dit probleem blijkbaar niet oplossen. Misschien lukt het wel als er wat meer mensen meekijken. Groet Ingrid Goetschalckx


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform