Terug

Niet geleverde producten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

L. D.

Naar: HP

18/11/2025

Geachte mevrouw/heer, Hierbij dien ik een officiële klacht in betreffende mijn bestelling met referentie [BEB000061330], die volgens uw bericht geleverd zou zijn via DHL. Op zo 28/09/2025 10:45 kocht ik 2 HP All-in-One 27-cr0047nb PC in uw online winkel en betaalde ik €1 598,00. Ik ontving het pakket (of pakketten) niet. Jullie hebben melding gedaan dat de pakketten niet geleverd konden worden op 6/10/2025 met als reden dat DHL het adres niet kon terugvinden. Het adres was reeds correct maar heb diezelfde dag nog gereageerd per email. Toen ik op 9/10/2025 nog steeds niets ontvangen had van jullie heb ik hiervoor een email gestuurd. Hierop heb ik nooit reactie ontvangen. Ik heb jullie dan maar telefonisch gecontacteerd en hierop hebben jullie een claim aangemaakt (claim E-BEMSG5165389) en contact opgenomen met DHL. Daar wisten ze te vertellen dat volgens hen het pakket correct afgeleverd werd en ze stuurden de afleverbevestiging met VALSE handtekening op terug. Ik heb jullie mijn ID met mijn handtekening doorgestuurd. Maar jullie hebben laten weten dat jullie verplicht zijn de zaak te sluiten. Op zich heel vreemd aangezien dat heel duidelijk te zien is dat er een andere handtekening op de bon van DHL staat. Track and trace met vervalste handtekeing: https://my.dhlecommerce.nl/home/tracktrace/JVGL061695288964161/9992 Niets meer gehoord van HP sinds 4/11/2025. Ik bevestig dat ik het pakket niet ontvangen heb. De door u aangeleverde afleverbon bevat een handtekening die niet van mij is, en dus geen geldig bewijs van aflevering vormt. Ik betwist de levering daarom formeel. Conform het Belgisch consumentenrecht (Wetboek van Economisch Recht, Boek VI) én de Europese Richtlijn Consumentenkoop, blijft het risico voor verlies of niet-levering bij de verkoper tot het moment van effectieve fysieke ontvangst door de consument. Aangezien dat niet is gebeurd, blijft u verantwoordelijk voor correcte nalevering. Ik verzoek u dan ook om binnen 15 kalenderdagen een passende oplossing te bieden, te weten: Een vervangende levering of Volledige terugbetaling van het aankoopbedrag Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Ludwig Dobbelaere Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Bemiddeling door Testaankoop 02 december 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform