Meest recente klachten

C. S.
5/08/2025

Kapotte zetel

Ik heb een klacht in verband met onze boeking. Wij hebben een appartement geboekt bij Holiday Suites in Nieuwpoort. Bij aankomst troffen wij een gescheurde zetel aan. We boekten dit hotel met 3 kinderen dus de zetel was echt een noodzaak. Ik heb contact gehad met de accommodatie maar die willen enkel een voucher opsturen. Wat maakt dat wij opnieuw zouden moeten boeken. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Wij gaan en kunnen maar 1 maal op vakantie met onze kinderen en dan krijgen we dit. Hadden ze van tevoren eerlijk geweest en gezegd dat de zetel kapot was dan hadden we nog een andere accommodatie kunnen zoeken om op vakantie te gaan. Kunnen jullie me verder helpen? Mvg

In behandeling
H. K.
18/06/2025

verblijf Holiday Suites Blankenberge – ernstige

Geachte heer/mevrouw, Via het platform Booking.com heb ik een verblijf geboekt bij Holiday Suites Blankenberge van 31 mei tot 1 juni 2025 (bevestigingsnummer 5031941924). Helaas is dit verblijf voor mijn gezin en mij uitgedraaid op een bijzonder onaangename ervaring, met meerdere tekortkomingen en situaties die niet overeenkomen met wat van een professioneel vakantieverblijf verwacht mag worden. ⸻ 1. Fouten en overlast tijdens het verblijf: • Ik vroeg tijdig een late check-out aan en kreeg een bevestiging met betaallink via e-mail, maar deze werkte niet. • De klantendienst van Holiday Suites zelf nam telefonisch contact met mij op en stelde voor om de betaling rechtstreeks aan de conciërge te doen. • Ondanks duidelijke afspraken stond ik meer dan 30 minuten voor een gesloten deur te wachten – niemand kwam opdagen. • Pas nadat mijn vrouw me toegang verschafte, kwam uiteindelijk de conciërge. Wij moesten van het 12e verdiep naar beneden, terwijl de lift defect was (een dag eerder moest de brandweer tussenkomen voor vastzittende personen). • De conciërge was niet vertrouwd met het betaalsysteem, moest via WhatsApp instructies krijgen, en uiteindelijk kon de betaling pas na veel vertraging doorgaan via een nieuwe link rond 11:19 uur. ⸻ 2. Buitengesloten ondanks bijbetaling: • Rond 15:45 uur, toen we terugkeerden met onze 3-jarige dochter en hond, bleken onze toegangscodes niet meer te werken. • We stonden meer dan 45 minuten buitengesloten, ondanks dat de late check-out al betaald was. Er moest opnieuw telefonisch contact opgenomen worden voor toegang. ⸻ 3. Nachtelijke overlast: • Tijdens de nacht was er luide muziek in het gebouw, die onze nachtrust ernstig verstoorde. • Onze dochter werd meermaals wakker, wat resulteerde in een uitputtende en frustrerende nacht. ⸻ 4. Infrastructuurproblemen: • Er was slechts één lift beschikbaar voor het hele gebouw van 12 verdiepingen, wat leidde tot lange wachttijden en extra hinder. ⸻ Tot slot: De klantendienst van Holiday Suites heeft tijdens het verblijf telefonisch erkend dat er fouten waren gemaakt en gaf aan dat er een compensatie zou volgen. Tot op heden heb ik nog geen enkele inhoudelijke reactie of oplossing ontvangen, ondanks hun belofte. Ik richt mij daarom tot Test Aankoop met het verzoek om deze klacht formeel op te nemen. Indien nodig, kan ik extra bewijsstukken aanleveren (foto’s, bevestigingen, communicatie, enz.). Met vriendelijke groet, Harun Kapsiz harun.kapsiz@telenet.be

Afgesloten
A. C.
29/08/2017

Schoonmaakkosten

Wij hadden een appartement geboekt voor 4 personen en dit appartement was niet zoals beschreven op de site en foto's en was zeer klein. Kasten om kledij op te bergen zijn niet aanwezig. Waar het echt om draait is de verplichte eindschoonmaak die wij moesten betalen. Het appartement lag vol zand op de grond, op de tafels, bedden, zelf op het aanrecht van de keuken. Onder het bed van de kamer lagen nog haarspullen en een oorstokje van een voorganger (zie foto). Er was dus duidelijk niet gepoetst. Wij hebben dus zelf het hele appartement mogen poetsen alvorens ons te installeren. Wij hebben dit gemeld bij de receptie en daar werd ons gemeld dat we niet de enige waren en dat de schoonmaakfirma met studenten werkt en die niet veel van poetsen afweten. Er was ook een deurtje van een kast stuk onder de zitbank (aan tafel) (zie foto). Dit hebben we ook gemeld maar daar is niemand naar komen kijken. Voor een recente residentie vinden wij het comfort en netheid heel triest ! Wij hebben onze klacht per mail gemeld en we kregen een tegoedbon voor een volgend bedrijf, maar dit interesseert ons niet.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform