Terug

Schoonmaakkosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Holiday Suites

29/08/2017

Wij hadden een appartement geboekt voor 4 personen en dit appartement was niet zoals beschreven op de site en foto's en was zeer klein. Kasten om kledij op te bergen zijn niet aanwezig. Waar het echt om draait is de verplichte eindschoonmaak die wij moesten betalen. Het appartement lag vol zand op de grond, op de tafels, bedden, zelf op het aanrecht van de keuken. Onder het bed van de kamer lagen nog haarspullen en een oorstokje van een voorganger (zie foto). Er was dus duidelijk niet gepoetst. Wij hebben dus zelf het hele appartement mogen poetsen alvorens ons te installeren. Wij hebben dit gemeld bij de receptie en daar werd ons gemeld dat we niet de enige waren en dat de schoonmaakfirma met studenten werkt en die niet veel van poetsen afweten. Er was ook een deurtje van een kast stuk onder de zitbank (aan tafel) (zie foto). Dit hebben we ook gemeld maar daar is niemand naar komen kijken. Voor een recente residentie vinden wij het comfort en netheid heel triest ! Wij hebben onze klacht per mail gemeld en we kregen een tegoedbon voor een volgend bedrijf, maar dit interesseert ons niet.

Berichten (1)

Holiday Suites

Naar: A. C.

29/08/2017

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform