- Typ uw reactie boven deze regel -
Andres (Holiday Suites)
26 aug 2025 12:45 CEST
Klacht:
Beste Mevr. Sinechal,
Bedankt dat u ons gecontacteerd hebt en uw ervaring met ons deelt.
We begrijpen heel goed dat dit voor u en uw gezin geen aangename situatie was. Een kapotte zetel in een appartement waar u met kinderen verblijft, is uiteraard erg vervelend en niet wat u van ons verwacht.
Had u ons tijdens uw verblijf gecontacteerd, dan hadden we onmiddellijk naar een oplossing kunnen zoeken, bijvoorbeeld door u om te boeken naar een ander appartement. Helaas konden we dit op dat moment niet meer rechtzetten, wat spijtig is voor u en voor ons.
Wij doen ons uiterste best om onze appartementen in goede staat te houden, maar jammer genoeg hebben we niet altijd in de hand wat er met het meubilair gebeurt. Het kan bijvoorbeeld dat een vorige gast schade heeft aangebracht, en dat wij in de korte tijdspanne tussen twee verblijven nog geen gelegenheid hadden om dit meteen te herstellen.
Omdat we uiteraard begrijpen dat dit niet aangenaam moet geweest zijn, hebben we u een voucher aangeboden. Zo willen we u toch tegemoetkomen en u de kans geven om op een later moment wél een zorgeloos verblijf bij Holiday Suites te ervaren.
Een terugbetaling kunnen we helaas niet voorzien, aangezien er ook vaste kosten zijn verbonden aan uw verblijf (zoals commissies aan boekingspartners, gebruik van faciliteiten, en het feit dat u effectief in het appartement verbleven heeft).
We hopen dat u ons begrijpt en dat we u in de toekomst toch opnieuw mogen verwelkomen onder betere omstandigheden.
Met vriendelijke groet,
Holiday Suites
Met vriendelijke groeten
Andres
+32 2 588 03 03 (08u - 22u) info@holidaysuites.be www.holidaysuites.be [WN7D9N-9K3Y2]