Terug

Kapotte zetel

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. S.

Naar: Holiday Suites

05/08/2025

Ik heb een klacht in verband met onze boeking. Wij hebben een appartement geboekt bij Holiday Suites in Nieuwpoort. Bij aankomst troffen wij een gescheurde zetel aan. We boekten dit hotel met 3 kinderen dus de zetel was echt een noodzaak. Ik heb contact gehad met de accommodatie maar die willen enkel een voucher opsturen. Wat maakt dat wij opnieuw zouden moeten boeken. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Wij gaan en kunnen maar 1 maal op vakantie met onze kinderen en dan krijgen we dit. Hadden ze van tevoren eerlijk geweest en gezegd dat de zetel kapot was dan hadden we nog een andere accommodatie kunnen zoeken om op vakantie te gaan. Kunnen jullie me verder helpen? Mvg

Berichten (1)

Holiday Suites

Naar: C. S.

26/08/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Andres (Holiday Suites) 26 aug 2025 12:45 CEST Klacht: Beste Mevr. Sinechal, Bedankt dat u ons gecontacteerd hebt en uw ervaring met ons deelt. We begrijpen heel goed dat dit voor u en uw gezin geen aangename situatie was. Een kapotte zetel in een appartement waar u met kinderen verblijft, is uiteraard erg vervelend en niet wat u van ons verwacht. Had u ons tijdens uw verblijf gecontacteerd, dan hadden we onmiddellijk naar een oplossing kunnen zoeken, bijvoorbeeld door u om te boeken naar een ander appartement. Helaas konden we dit op dat moment niet meer rechtzetten, wat spijtig is voor u en voor ons. Wij doen ons uiterste best om onze appartementen in goede staat te houden, maar jammer genoeg hebben we niet altijd in de hand wat er met het meubilair gebeurt. Het kan bijvoorbeeld dat een vorige gast schade heeft aangebracht, en dat wij in de korte tijdspanne tussen twee verblijven nog geen gelegenheid hadden om dit meteen te herstellen. Omdat we uiteraard begrijpen dat dit niet aangenaam moet geweest zijn, hebben we u een voucher aangeboden. Zo willen we u toch tegemoetkomen en u de kans geven om op een later moment wél een zorgeloos verblijf bij Holiday Suites te ervaren. Een terugbetaling kunnen we helaas niet voorzien, aangezien er ook vaste kosten zijn verbonden aan uw verblijf (zoals commissies aan boekingspartners, gebruik van faciliteiten, en het feit dat u effectief in het appartement verbleven heeft). We hopen dat u ons begrijpt en dat we u in de toekomst toch opnieuw mogen verwelkomen onder betere omstandigheden. Met vriendelijke groet, Holiday Suites Met vriendelijke groeten Andres +32 2 588 03 03 (08u - 22u) info@holidaysuites.be www.holidaysuites.be [WN7D9N-9K3Y2]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform