Geachte heer/mevrouw,
Via het platform Booking.com heb ik een verblijf geboekt bij Holiday Suites Blankenberge van 31 mei tot 1 juni 2025 (bevestigingsnummer 5031941924). Helaas is dit verblijf voor mijn gezin en mij uitgedraaid op een bijzonder onaangename ervaring, met meerdere tekortkomingen en situaties die niet overeenkomen met wat van een professioneel vakantieverblijf verwacht mag worden.
⸻
1. Fouten en overlast tijdens het verblijf:
• Ik vroeg tijdig een late check-out aan en kreeg een bevestiging met betaallink via e-mail, maar deze werkte niet.
• De klantendienst van Holiday Suites zelf nam telefonisch contact met mij op en stelde voor om de betaling rechtstreeks aan de conciërge te doen.
• Ondanks duidelijke afspraken stond ik meer dan 30 minuten voor een gesloten deur te wachten – niemand kwam opdagen.
• Pas nadat mijn vrouw me toegang verschafte, kwam uiteindelijk de conciërge. Wij moesten van het 12e verdiep naar beneden, terwijl de lift defect was (een dag eerder moest de brandweer tussenkomen voor vastzittende personen).
• De conciërge was niet vertrouwd met het betaalsysteem, moest via WhatsApp instructies krijgen, en uiteindelijk kon de betaling pas na veel vertraging doorgaan via een nieuwe link rond 11:19 uur.
⸻
2. Buitengesloten ondanks bijbetaling:
• Rond 15:45 uur, toen we terugkeerden met onze 3-jarige dochter en hond, bleken onze toegangscodes niet meer te werken.
• We stonden meer dan 45 minuten buitengesloten, ondanks dat de late check-out al betaald was. Er moest opnieuw telefonisch contact opgenomen worden voor toegang.
⸻
3. Nachtelijke overlast:
• Tijdens de nacht was er luide muziek in het gebouw, die onze nachtrust ernstig verstoorde.
• Onze dochter werd meermaals wakker, wat resulteerde in een uitputtende en frustrerende nacht.
⸻
4. Infrastructuurproblemen:
• Er was slechts één lift beschikbaar voor het hele gebouw van 12 verdiepingen, wat leidde tot lange wachttijden en extra hinder.
⸻
Tot slot:
De klantendienst van Holiday Suites heeft tijdens het verblijf telefonisch erkend dat er fouten waren gemaakt en gaf aan dat er een compensatie zou volgen. Tot op heden heb ik nog geen enkele inhoudelijke reactie of oplossing ontvangen, ondanks hun belofte.
Ik richt mij daarom tot Test Aankoop met het verzoek om deze klacht formeel op te nemen. Indien nodig, kan ik extra bewijsstukken aanleveren (foto’s, bevestigingen, communicatie, enz.).
Met vriendelijke groet,
Harun Kapsiz
harun.kapsiz@telenet.be