Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

J. L.
2/03/2022

Niet nakomen van levering krant

Beste,Ik schrijf deze aanklacht omdat ik niet tevreden ben over de manier waarop Het Belang van Limburg mijn leveringsprobleem van Bpost heeft aangepakt! Ik heb blijkbaar in mijn abonnementsvoorwaarden staan, dat ik bij het niet krijgen van mijn krant telkens één dag verlenging krijg van mijn abonnement! In de praktijk betekent dit dat ik nooit meer op vrijdag een abonnement zou moeten krijgen, vermits ik elke keer een dag verlenging krijg. Het Belang van Limburg is er dus mee akkoord dat ik op vrijdag geen krant hoef te ontvangen..... Leuk is anders. Ik heb al verschillende keren gechat met medewerkers, maar die hangen vast aan een procedure....Is dit de policy waarmee Het Belang van Limburg omgaat met klanten?Kan hier nu niemand eens zijn of haar verantwoordelijkheid nemen om ervoor te zorgen dat wij ook onze krant krijgen? Telkens moet ik een krant kopen (4 x 3 EUR reeds vanaf 1 januari).... Leuk geregeld toch?Eigenlijk verwacht ik een tegemoetkoming. Ik koos voor een papieren versie en ik wil die elke dag krijgen. Vermits ik blijkbaar de kleine lettertjes niet goed gelezen heb, meld ik het hier voor andere mensen die van plan zouden zijn een abonnement bij Het Belang van Limburg te nemen. Wees gewaarschuwd... Het is helemaal niet zeker dat je ooit een kracht krijgt, want alle dagen dat je niets krijgt, krijg je automatisch een verlenging van je abonnement. Ik heb geen zin om te gaan zoeken in mijn abonnementsvoorwaarden of dit levenslang is!!!Bedankt voor de goede service!

Afgesloten
A. C.
13/05/2020

problemen met krantenabonnement bij HBVL

BesteOp 16 maart j.l. hebben we voor mijn moeder een abonnement afgesloten voor 2 jaar voor de krant van HBVL voor een bedrag van 809 euro. Dit abonnement werd afgesloten nadat een vorig abonnement zou aflopen. Deze betaling is gedaan met een Master Card.Na een aantal weken heeft mijn moeder tot 2 keer een betalingsherinnering ontvangen om alsnog het bedrag te betalen. Hierop hebben wij contact opgenomen met HBVL. We hebben op 02/04 en nogmaals op 15/04 een bewijs van betaling doorgestuurd. Hiervan hebben we op 23/04 bevestiging gekregen en heeft men aangegeven dat alles in orde gemaakt zou worden. Bij dit abonnement hebben wij extra voor een Ipad betaald zodat onze moeder in Coronatijden contact kan houden met de buitenwereld. Deze is nog niet geleverd.Vervolgens heeft mijn moeder op woensdag 6 mei geen krant ontvangen en na telefonisch contact en chat-contact heeft HBVL bevestigd dat het abonnement op non-actief is gezet. Er werd bevestigd dat de betaling bij hun ontvangen was en men was op de hoogte van de correspondentie. Er werd beloofd de krant op 7 mei weer te bezorgen.Op 7 mei weer geen krant ontvangen. Bij telefonisch contact werd aangegeven dat dit niet voor maandag 11 mei geregeld kon worden. Na contact met de chatbox werd aangegeven dat indien na 12 mei de zaken niet in orde zouden zijn, we opnieuw contact op moesten nemen. De chat werd afgebroken ook nadat wij nog vragen hadden gesteld. Er is op 13 mei weer contact geweest zowel telefonisch als via de chatbox. Steeds is het probleem bekend maar kan men niet aangeven wanneer dit opgelost wordt. Ook wordt er geen alternatieve oplossingen voorgesteld. Steeds blijkt men op de hoogte van de problematiek maar er is blijkbaar niemand binnen de organisatie die een beslissingen kan nemen of dit kan oplossen.Het verbaast ons dat sinds 16 maart 809 euro overgeschreven naar HBVL en men niet in staat is de krant te leveren. Meer nog het abonnement is op non-actief gesteld. Als excuus wordt de Coronadrukte aangevoerd. Wij hebben hier begrip voor maar dit kan toch geen excuus blijven gedurende 2 maanden. Bovendien is de krant in het bezit van een aanzienlijk bedrag en is de beloofde Ipad ook nog steeds niet geleverd.Het getuigt van weinig klantvriendelijkheid voor een klant die al meer dan 50 jaar trouwe klant is.

Opgelost
R. V.
9/03/2019

Terugnemen van verkeerd geleverde bestelling

Op 17/02 bestelde ik bij Het Belang van Limburg Shop een pakket van 4 T-shirts maat XXL aan de prijs van 19,94 + 2,50 euro verzendingskosten en direkt betaald via mijn bancontact app. Op 19/02 werden deze bestelling geleverd. Ik heb dit pakket open gedaan, T-shirts waren verpakt per 2, en heb 1 hier van gepast en toen tot de vaststelling gekomen dat deze te klein waren, maat L. Ik heb dezelfde dag nog een mail naar HBVLshop gestuurd met de vraag hoe dit opgelost moest worden. De volgende dag krijg ik een antwoord met de vraag of de T-shirts nog in een ongeopende verpakking zitten, zo weten zij welke procedure te volgen en om hun te bellen. Ik telefoneer hun op dat er al & verpakking open geweest is maar dat ik deze zorgvuldig terug verpakt heb zonder de verpakking te scheuren. Zijn gingen mij de te volgen procedure sturen. Op 22/02 stuur ik een mail dat nog steeds niets gehoord heb van te volgen procedure. Op 25/02 antwoord dat ze wegens omstandigheden dit nog niet kunnen verwerken hebben. Op 28/02 stuur ik een mail dat dit toch niet zo moeilijk kan zijn. Op 04/03 ontvang ik een mail met het volgend antwoord: “U heeft de T-shirts ontvangen in een plastieken verpakking, waarop aan de voorzijde genoteerd staat welke maat de T-shirts hebben. Hieruit verwachten wij dat u meteen ziet dat u de foute maat heeft ontvangen.Wanneer u de verpakking retour kan sturen zoals u deze aangekregen heeft mogen wij dit terug ontvangen.” Ik moet dan wel de bestelling terugsturen op eigen kosten en binnen de 3 dagen. Ik telefoneer naar hun dat dit niet kan dat in eerste instantie de fout bij hun ligt van de verkeerde levering en dat ik niet wil opdraaien voor nog eens extra verzendingskosten.Waarop ik een mail op dezelfde dag met herhaling van mijn standpunt. De volgende dag krijg ik een mail om mijn aankoop te beoordelen maar zonder link om mijn beoordeling in te geven waarop ik hier via mail op reageer of ze bang zijn voor negatieve beoordelingen. De volgende dag krijg ik van hun terug een mail om een andere aankoop van hun shop te beoordelen waar wel een link aanhangt om in te vullen, waar ik mijn beoordeling invul van mijn bestelling van mijn T-shirts dat ze bang zijn voor een negatieve beoordeling en dat het niet kan dat bij een verkeerde levering de klant moet opdraaien voor de extra verzendingskosten. Op 06/03 krijg ik een mail met de vraag of ik deze T-shirts gedragen heb, en indien dit niet het geval is, ik dit mag bevestigen per kerende mail, zodat zij het nodige kunnen doen. Waar op ik hun telefoneer dat ik 1 van deze T-shirts gepast en terug verpakt heb waarop zij antwoorden dat ze om hygienische redenen deze niet kunnen terugnemen en dat ik deze misschien kan wegschenken aan iemand die die wel passen. Ik zeg hier op dat zij hunverantwoordelijkheid in ontlopen daar zij de eerste fout begaan hebben en ik alleen opdraai voor de gevolgen. Hierop stuur ik nog een mail waarin ik vraag wat ik nu moet doen, in een vorige mail mag ik mijn verkeerde levering nog terug sturen op eigen kosten in het laatste telefoongesprek mag ik ze zeker niet terug sturen en waarin ik nog maals zeg dat zij de verantwoordelijkheid van deze verkeerde levering allleen bij mij leggen. Hier heb ik tot nu toe nog geen reactie op ontvangen.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform