Terug

Terugnemen van verkeerd geleverde bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Het Belang van Limburg Shop

09/03/2019

Op 17/02 bestelde ik bij Het Belang van Limburg Shop een pakket van 4 T-shirts maat XXL aan de prijs van 19,94 + 2,50 euro verzendingskosten en direkt betaald via mijn bancontact app. Op 19/02 werden deze bestelling geleverd. Ik heb dit pakket open gedaan, T-shirts waren verpakt per 2, en heb 1 hier van gepast en toen tot de vaststelling gekomen dat deze te klein waren, maat L. Ik heb dezelfde dag nog een mail naar HBVLshop gestuurd met de vraag hoe dit opgelost moest worden. De volgende dag krijg ik een antwoord met de vraag of de T-shirts nog in een ongeopende verpakking zitten, zo weten zij welke procedure te volgen en om hun te bellen. Ik telefoneer hun op dat er al & verpakking open geweest is maar dat ik deze zorgvuldig terug verpakt heb zonder de verpakking te scheuren. Zijn gingen mij de te volgen procedure sturen. Op 22/02 stuur ik een mail dat nog steeds niets gehoord heb van te volgen procedure. Op 25/02 antwoord dat ze wegens omstandigheden dit nog niet kunnen verwerken hebben. Op 28/02 stuur ik een mail dat dit toch niet zo moeilijk kan zijn. Op 04/03 ontvang ik een mail met het volgend antwoord: “U heeft de T-shirts ontvangen in een plastieken verpakking, waarop aan de voorzijde genoteerd staat welke maat de T-shirts hebben. Hieruit verwachten wij dat u meteen ziet dat u de foute maat heeft ontvangen.Wanneer u de verpakking retour kan sturen zoals u deze aangekregen heeft mogen wij dit terug ontvangen.” Ik moet dan wel de bestelling terugsturen op eigen kosten en binnen de 3 dagen. Ik telefoneer naar hun dat dit niet kan dat in eerste instantie de fout bij hun ligt van de verkeerde levering en dat ik niet wil opdraaien voor nog eens extra verzendingskosten.Waarop ik een mail op dezelfde dag met herhaling van mijn standpunt. De volgende dag krijg ik een mail om mijn aankoop te beoordelen maar zonder link om mijn beoordeling in te geven waarop ik hier via mail op reageer of ze bang zijn voor negatieve beoordelingen. De volgende dag krijg ik van hun terug een mail om een andere aankoop van hun shop te beoordelen waar wel een link aanhangt om in te vullen, waar ik mijn beoordeling invul van mijn bestelling van mijn T-shirts dat ze bang zijn voor een negatieve beoordeling en dat het niet kan dat bij een verkeerde levering de klant moet opdraaien voor de extra verzendingskosten. Op 06/03 krijg ik een mail met de vraag of ik deze T-shirts gedragen heb, en indien dit niet het geval is, ik dit mag bevestigen per kerende mail, zodat zij het nodige kunnen doen. Waar op ik hun telefoneer dat ik 1 van deze T-shirts gepast en terug verpakt heb waarop zij antwoorden dat ze om hygienische redenen deze niet kunnen terugnemen en dat ik deze misschien kan wegschenken aan iemand die die wel passen. Ik zeg hier op dat zij hunverantwoordelijkheid in ontlopen daar zij de eerste fout begaan hebben en ik alleen opdraai voor de gevolgen. Hierop stuur ik nog een mail waarin ik vraag wat ik nu moet doen, in een vorige mail mag ik mijn verkeerde levering nog terug sturen op eigen kosten in het laatste telefoongesprek mag ik ze zeker niet terug sturen en waarin ik nog maals zeg dat zij de verantwoordelijkheid van deze verkeerde levering allleen bij mij leggen. Hier heb ik tot nu toe nog geen reactie op ontvangen.

Berichten (2)

Het Belang van Limburg Shop

Naar: R. V.

11/03/2019

BesteBij deze bevestig ik dat onderstaande klacht onderling en volledig met de klant afgehandeld werd.Met vriendelijke groeten,Sofie Pietercil Customer Services ManagerMEDIAHUIS Katwilgweg 2 B-2050 Antwerpenwww.mediahuis.be

R. V.

Naar: Het Belang van Limburg Shop

14/05/2019

Geachte HBVL-shop, inderdaad werd het bedrag teruggestort. Spijtig dat ik hier Test-aankoop moest inschakelen na talloze telefoongesprekken waar ik werd afgescheept en dat ik alleen verantwoordelijk werd gesteld. Ook volgde er geen compensatie voor de tijd die ik hier ingestoken heb. Dus HBVL-shop, zwakke reactie en gedrag van een onbetrouwbaar bedrijf in mijn ogen. Groeten en tot nooit meer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform