Terug

problemen met krantenabonnement bij HBVL

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Het Belang van Limburg Shop

13/05/2020

BesteOp 16 maart j.l. hebben we voor mijn moeder een abonnement afgesloten voor 2 jaar voor de krant van HBVL voor een bedrag van 809 euro. Dit abonnement werd afgesloten nadat een vorig abonnement zou aflopen. Deze betaling is gedaan met een Master Card.Na een aantal weken heeft mijn moeder tot 2 keer een betalingsherinnering ontvangen om alsnog het bedrag te betalen. Hierop hebben wij contact opgenomen met HBVL. We hebben op 02/04 en nogmaals op 15/04 een bewijs van betaling doorgestuurd. Hiervan hebben we op 23/04 bevestiging gekregen en heeft men aangegeven dat alles in orde gemaakt zou worden. Bij dit abonnement hebben wij extra voor een Ipad betaald zodat onze moeder in Coronatijden contact kan houden met de buitenwereld. Deze is nog niet geleverd.Vervolgens heeft mijn moeder op woensdag 6 mei geen krant ontvangen en na telefonisch contact en chat-contact heeft HBVL bevestigd dat het abonnement op non-actief is gezet. Er werd bevestigd dat de betaling bij hun ontvangen was en men was op de hoogte van de correspondentie. Er werd beloofd de krant op 7 mei weer te bezorgen.Op 7 mei weer geen krant ontvangen. Bij telefonisch contact werd aangegeven dat dit niet voor maandag 11 mei geregeld kon worden. Na contact met de chatbox werd aangegeven dat indien na 12 mei de zaken niet in orde zouden zijn, we opnieuw contact op moesten nemen. De chat werd afgebroken ook nadat wij nog vragen hadden gesteld. Er is op 13 mei weer contact geweest zowel telefonisch als via de chatbox. Steeds is het probleem bekend maar kan men niet aangeven wanneer dit opgelost wordt. Ook wordt er geen alternatieve oplossingen voorgesteld. Steeds blijkt men op de hoogte van de problematiek maar er is blijkbaar niemand binnen de organisatie die een beslissingen kan nemen of dit kan oplossen.Het verbaast ons dat sinds 16 maart 809 euro overgeschreven naar HBVL en men niet in staat is de krant te leveren. Meer nog het abonnement is op non-actief gesteld. Als excuus wordt de Coronadrukte aangevoerd. Wij hebben hier begrip voor maar dit kan toch geen excuus blijven gedurende 2 maanden. Bovendien is de krant in het bezit van een aanzienlijk bedrag en is de beloofde Ipad ook nog steeds niet geleverd.Het getuigt van weinig klantvriendelijkheid voor een klant die al meer dan 50 jaar trouwe klant is.

Berichten (1)

Het Belang van Limburg Shop

Naar: A. C.

15/06/2020

BesteBij deze bevestig ik dat onderstaande klacht onderling met de klant afgehandeld werd.Met vriendelijke groetRobby Van Rossum Customer Services ManagerMEDIAHUIS Katwilgweg 2 B-2050 Antwerpenwww.mediahuis.be robby.vanrossum@mediahuis.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform