Terug

Niet nakomen van levering krant

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: Het Belang van Limburg Shop

02/03/2022

Beste,Ik schrijf deze aanklacht omdat ik niet tevreden ben over de manier waarop Het Belang van Limburg mijn leveringsprobleem van Bpost heeft aangepakt! Ik heb blijkbaar in mijn abonnementsvoorwaarden staan, dat ik bij het niet krijgen van mijn krant telkens één dag verlenging krijg van mijn abonnement! In de praktijk betekent dit dat ik nooit meer op vrijdag een abonnement zou moeten krijgen, vermits ik elke keer een dag verlenging krijg. Het Belang van Limburg is er dus mee akkoord dat ik op vrijdag geen krant hoef te ontvangen..... Leuk is anders. Ik heb al verschillende keren gechat met medewerkers, maar die hangen vast aan een procedure....Is dit de policy waarmee Het Belang van Limburg omgaat met klanten?Kan hier nu niemand eens zijn of haar verantwoordelijkheid nemen om ervoor te zorgen dat wij ook onze krant krijgen? Telkens moet ik een krant kopen (4 x 3 EUR reeds vanaf 1 januari).... Leuk geregeld toch?Eigenlijk verwacht ik een tegemoetkoming. Ik koos voor een papieren versie en ik wil die elke dag krijgen. Vermits ik blijkbaar de kleine lettertjes niet goed gelezen heb, meld ik het hier voor andere mensen die van plan zouden zijn een abonnement bij Het Belang van Limburg te nemen. Wees gewaarschuwd... Het is helemaal niet zeker dat je ooit een kracht krijgt, want alle dagen dat je niets krijgt, krijg je automatisch een verlenging van je abonnement. Ik heb geen zin om te gaan zoeken in mijn abonnementsvoorwaarden of dit levenslang is!!!Bedankt voor de goede service!

Berichten (2)

Het Belang van Limburg Shop

Naar: J. L.

28/02/2022

BesteBij deze bevestig ik dat onderstaande klacht onderling met de klant afgehandeld werd.Met vriendelijke groetRobby Van RossumCustomer Services ManagerMediahuis Katwilgweg 2 B-2050 Antwerpenwww.mediahuis.be

J. L.

Naar: Het Belang van Limburg Shop

02/03/2022

Beste meneer Van RossumBedankt voor de "afhandeling", maar de geste vanwege HBVL zal rap achterhaald zijn!Onze bonus van 14 dagen extra verlenging, zal rap opgesoupeerd zijn. Vandaag , 2 maart , hebben wij opnieuw geen krant!De soap gaat verder, Zoals ik al meldde eerder, gaat De Post er zeker niet van wakker liggen dat er één probleem(pje) dient verholpen te worden!Nogmaals actie aub!.... Wanneer doet iemand eens iets efficiënt?MvgJean Lorquet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform