Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Prijs misleiding
Beste, Bij onze zoektocht naar een bbq hebben we gemerkt dat jullie dezelfde bbq aanbieden op bol.com maar dan wel 200 euro duurder.wij willen echt via bol.com werken omdat we een cadeau bon hebben die dringend op moet. Er is mij al uitgelegd dat dit komt omdat jullie verzending moeten betalen, maar via jullie platform is dit dan wel in de verlaagde prijs ? Ook werd er gezegd dat dit komt omdat jullie commissie zouden moeten betalen aan bol.com, al vindt ik dit zeer veel. Ik vindt het jammer dat de mensen die niet verder kijken gewoon de volle pot betalen.
Bestelling niet ontvangen
Beste,Ik heb mijn bestelling van 18/07/2023 tot op heden niet mogen ontvangen. Ondertussen liet ik jullie voldoende tijd om de bestelling alsnog toe te sturen of een terugbetaling van de bestelling. Nadat op mijn vraag niet ingegaan werd vroeg ik jullie om de annulatie en terugbetaling van mijn bestelling. Ook op deze vraag werd tot op heden niet voldaan.Het is duidelijk dat de bestelling op een verkeerde plaats werd geleverd door PostNL en dat jullie de oorzaak van mijn niet ontvangen bestelling daarom bij PostNL willen leggen. Maar ik heb geen enkele boodschap aan feedback hierover vanwege PostNL daar ik een handelsovereenkomst (bestelling) afsloot met Hermie.com en niet met PostNL.Daarom wil ik jullie vragen jullie plichten als handelaar na te komen en spoedig in te gaan op mijn vraag tot terugbetaling van mijn bestelling.
product beschadigd geleverd - geen terugname of betaling
Beste ,03/06/2022 bestelde ik bij jullie een grote Bonfeu Bonton bestelling : 20878.08/06/2022 werd deze bij ons geleverd.Ik was niet thuis en wist ook niet wanneer er geleverd ging worden.Toen ik thuiskwam stond de Bonfeu Bonton ondersteboven voor mijn deur.Ik heb toen meteen een mail gestuurd met foto’s omdat ik bang was dat er schade ging zijn.10/06/2022 deed mijn man zijn verjaardagscadeau open en konden we spijtig genoeg de schade opmeten.Ik heb die avond zelf nog een mailtje gestuurd naar romy@hermie.com.Helaas. De bonton in overal ingedeukt.De assenschuif is er niet uit te krijgen.Waardoor de bonton niet in gebruik is te nemen.Bij het openen van de reeds beschadigde doos die ondersteboven werd geleverd.Zie vorige foto´s .Merkten we dat het deurtje helemaal los en scheef stond.Alle attributen zitten los in de bonton, ook het rooster en de grote buis voor de rook.Het deurtje hebben we nog kunnen maken maar helaas sluit hij heel slecht en staat het scheef.Bij verdere montage merken we dat er onderaan heel wat deuken zijn .De assenlade is er niet uit te krijgen .Aan de binnenkant merken we dat de onderkant helemaal is ingedrukt.De assenlade zit helemaal klem.Een scheef deurtje daar kan ik mee leven maar de schade is zo groot dat hij niet gebruikt kan worden.Foto´s in de bijlage.hierop krijgen wij geen reactie !Hoe lossen jullie dit op ? Vervanging van het beschadigde toestel lijkt mij aangewezen . In de bijlage nogmaals de foto’s .Wij horen graag hoe jullie dit snel oplossen .
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten