Terug

Bestelling niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. J.

Naar: Hermie online bv

26/09/2023

Beste,Ik heb mijn bestelling van 18/07/2023 tot op heden niet mogen ontvangen. Ondertussen liet ik jullie voldoende tijd om de bestelling alsnog toe te sturen of een terugbetaling van de bestelling. Nadat op mijn vraag niet ingegaan werd vroeg ik jullie om de annulatie en terugbetaling van mijn bestelling. Ook op deze vraag werd tot op heden niet voldaan.Het is duidelijk dat de bestelling op een verkeerde plaats werd geleverd door PostNL en dat jullie de oorzaak van mijn niet ontvangen bestelling daarom bij PostNL willen leggen. Maar ik heb geen enkele boodschap aan feedback hierover vanwege PostNL daar ik een handelsovereenkomst (bestelling) afsloot met Hermie.com en niet met PostNL.Daarom wil ik jullie vragen jullie plichten als handelaar na te komen en spoedig in te gaan op mijn vraag tot terugbetaling van mijn bestelling.

Berichten (1)

Hermie online bv

Naar: E. J.

26/09/2023

Goedemiddag,Dankjewel voor de melding van de klacht.Erwin Janssens had inderdaad een bestelling bij ons geplaatst en deze is geleverd bij de buren op nr 5 ipv op zijn adres wegens een buurtfeest.Onze klant wou het pakket niet bij de buren ophalen en hebben hierdoor een case opgestart bij de PostNL.We volgen deze correct op en wachten op hun definitieve feedback.We kunnen niet herleveren of terugbetalen zonder hun goedkeuring omdat de klant nog steeds op nr 5 het pakket kan gaan ophalen en zo een dubbele levering of een levering en een terugbetaling ontvangen heeft.We verwerken al onze klantencases zo snel mogelijk maar dienen de procedures te volgen.PostNL heeft momenteel vertragingen wegens de drukte en hierdoor zullen we bij wijze van uitzondering vroegtijdig de klant vandaag nog terugbetalen.We zetten onze klant in copie van deze mail.Nog een fijne dag! P.S. Ik ben niet op kantoor op vrijdag.Met vriendelijke groeten,Katrien Klantendienst+32 (0)9 396 59 00Industrielaan 5, 9900 Eeklowww.hermie.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform