Goedemiddag,Dankjewel voor de melding van de klacht.Erwin Janssens had inderdaad een bestelling bij ons geplaatst en deze is geleverd bij de buren op nr 5 ipv op zijn adres wegens een buurtfeest.Onze klant wou het pakket niet bij de buren ophalen en hebben hierdoor een case opgestart bij de PostNL.We volgen deze correct op en wachten op hun definitieve feedback.We kunnen niet herleveren of terugbetalen zonder hun goedkeuring omdat de klant nog steeds op nr 5 het pakket kan gaan ophalen en zo een dubbele levering of een levering en een terugbetaling ontvangen heeft.We verwerken al onze klantencases zo snel mogelijk maar dienen de procedures te volgen.PostNL heeft momenteel vertragingen wegens de drukte en hierdoor zullen we bij wijze van uitzondering vroegtijdig de klant vandaag nog terugbetalen.We zetten onze klant in copie van deze mail.Nog een fijne dag! P.S. Ik ben niet op kantoor op vrijdag.Met vriendelijke groeten,Katrien Klantendienst+32 (0)9 396 59 00Industrielaan 5, 9900 Eeklowww.hermie.com