Meest recente klachten

N. V.
28/07/2025

online retour enkel mogelijk via winkel, ondanks dat de website iets anders zegt

beste op de websit van HEMA staat dat online bestellingen via een UPS punt geretoureerd kunnen worden. https://www.hema.com/nl-be/klantenservice/retourneren-ruilen-en-garantie echter in de praktijk blijkt dit niet te kloppen. De 3 UPS punten die ik bezocht konden zo geen verzendlabel printen, heb ook telefonisch en meermaals contact gehad met hun klantendienst en het is schrijnend, die vertellen steeds hetzelfde behalve de waarheid: dat je dus steeds met de spullen die je online bestelde terug naar een fysieke winkel moet.

Afgesloten
F. W.
24/01/2024

retour in hema winkel Halle

Meerdere keren via chat gepobeerd maar bleef telkens in wacht en na herhaaldelijke mails inclusief casenummer geen reactie vann klantendienst. Ik deed een retour in winkel van een actie 1 sweater betalend + 1 gratis en 1 broek + 1 gratis. Ik bracht 2 broeken retour maar kreeg te weinig terugbetaald. Pas beseft toen ik thuiskwam. Om meteen te herinneren en in orde te brengen meteen gemaild bij thuiskomst. Ondertussen 2 weken verder en helemaal geen feedback. Moet ik er nu van uitgaan dat ik dan toch maar volle pot dien te betalen omdat ik het als klant niet door had en de kassamedewerker de fout maakte ? Ik vind het gewoon al niet ok dat ik geen reactie mag ontvangen !

Afgesloten
E. V.
18/01/2024

nazicht dubbele afhouding

Casenummer : 01734219 case van 21/12/2023Wanneer mag ik hier antwoord op verwachten.

Afgesloten
N. V.
13/06/2023

Drukfout in fotoboeken

Beste, wij bestelden op 31 januari 2023 een aantal (dezelfde) fotoboeken. In alle boeken was maakten jullie dezelfde fout (een ontbrekende foto). Na overleg met jullie ombudsdienst zouden jullie ons een code sturen zodat we de fotoboeken opnieuw konden bestellen zonder deze te betalen (er was toen een actie). Jullie hebben nu al 29 pogingen!!! gedaan om dit recht te zetten en ons deze voucher te sturen, maar tevergeefs. De code is telkens onbruikbaar of voor een lager bedrag. We zijn bijna 5 maanden later!!! Ons geduld is op.

Afgesloten
M. S.
18/01/2023

Wegwerpcamera laten ontwikkelen, de helft is niet ontwikkeld.

BesteIk heb mijn wegwerpcamera laten ontwikkelen via de hema. Er zijn maar 18 foto's van de 30 ontwikkeld, ik mis er dus 12. Niemand kan mij helpen, ik krijg verkeerde telefoonnummers van medewerkers. Ik heb ze digitaal laten ontwikkelen, dus normaal zou ik ze dan ook alle 30 moeten krijgen, ook al zijn ze onderbelicht. Ik zou graag geholpen worden. Met vriendelijke groeten

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform