Terug

retour in hema winkel Halle

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. W.

Naar: HEMA - BELGIE

24/01/2024

Meerdere keren via chat gepobeerd maar bleef telkens in wacht en na herhaaldelijke mails inclusief casenummer geen reactie vann klantendienst. Ik deed een retour in winkel van een actie 1 sweater betalend + 1 gratis en 1 broek + 1 gratis. Ik bracht 2 broeken retour maar kreeg te weinig terugbetaald. Pas beseft toen ik thuiskwam. Om meteen te herinneren en in orde te brengen meteen gemaild bij thuiskomst. Ondertussen 2 weken verder en helemaal geen feedback. Moet ik er nu van uitgaan dat ik dan toch maar volle pot dien te betalen omdat ik het als klant niet door had en de kassamedewerker de fout maakte ? Ik vind het gewoon al niet ok dat ik geen reactie mag ontvangen !


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform