Terug

Drukfout in fotoboeken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: HEMA - BELGIE

13/06/2023

Beste, wij bestelden op 31 januari 2023 een aantal (dezelfde) fotoboeken. In alle boeken was maakten jullie dezelfde fout (een ontbrekende foto). Na overleg met jullie ombudsdienst zouden jullie ons een code sturen zodat we de fotoboeken opnieuw konden bestellen zonder deze te betalen (er was toen een actie). Jullie hebben nu al 29 pogingen!!! gedaan om dit recht te zetten en ons deze voucher te sturen, maar tevergeefs. De code is telkens onbruikbaar of voor een lager bedrag. We zijn bijna 5 maanden later!!! Ons geduld is op.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform