Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
GROHE SERVICE ?????
Recent een Grohe Keukenkraan gekocht die bleek te lekken ( aanrecht en keuken onder water). Sinds 8/11 aan 't e-mailen met de technische dienst. DRIE WEKEN en nog altijd geen datum van interventie vastgelegd gekregen. BE-26507
Cashback actie Grohe
Beste,Ik heb deelgenomen aan jullie cashbackactie door een thermostatische kraan te kopen met artikelnummer 34464001.Dit bij X2O online.In jullie actievoorwaarden staat dat er een fysiek punt in België of Luxemburg moet zijn maar er staat nergens dat je deze niet online mag bestellen of aankopen. X2O heeft weldegelijk een verkooppunt in België.Graag had ik dan ook dat mijn aanvraag wordt goedgekeurd met de factuur van de webshop van X2O.Met vriendelijke groeten,Bart Lejeunebartlejeune@hotmail.com0478/994605
Grohe weigert te reageren
Beste,Eind augutus bestelde ik (Via Fonq) een Grohe kraan (Blue Home) die gefilterd en gekoeld bruiswater kan geven. Echter een week later was deze al stuk en nam ik op 12 september contact op met de dienst na verkoop. Uiteindelijk kwam op 23 september een technieker van Grohe langs die vaststelde dat de kraan stuk was door een fabrieksfout en deze gratis in garantie zou vervangen worden.De nieuwe interventie stond zo'n 2 weken later gepland. Toen ik na enkele weken nog niks had vernomen nam ik zelf contact op met Grohe, en ze zeiden dat door vertraging bij de leverancier er wat vertraging was. Het stond op de agenda voor 2 weken later.3 weken later weer niks gehoord, weer teruggebeld en ik kreeg weer hetzelfde te horen dat er 2 weken later een levering en plaatsing ingepland stond.3 weken daarna weer hetzelfde, maar toen geraakte mijn geduld op. Op 30 november belde ik opnieuw en vroeg ik om met een supervisor of dergelijke te spreken omdat dit probleem niet kan blijven aanslepen natuurlijk. Ik kreeg te horen dat die niet aanwezig was maar dat ze mij de dag erna zeker gingen bellen. Hij heeft dit ook op mail gezet met zijn baas in kopie. De dag erna uiteraard niks gehoord, ik heb daarop gemaild met de baas in kopie, maar geen antwoord ontvangen. We zijn nu weer ruim 3 weken verder, ik heb begin deze week nogmaals gemaild naar elk mail-adres van Grohe die ik al gecontacteerd had, maar niemand wil er nog maar op antwoorden.4 maanden later dus nog steeds een kapotte kraan van €1.000 en een bedrijf die duidelijk echt niks wil doen. Triestig..
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten