Beste,Eind augutus bestelde ik (Via Fonq) een Grohe kraan (Blue Home) die gefilterd en gekoeld bruiswater kan geven. Echter een week later was deze al stuk en nam ik op 12 september contact op met de dienst na verkoop. Uiteindelijk kwam op 23 september een technieker van Grohe langs die vaststelde dat de kraan stuk was door een fabrieksfout en deze gratis in garantie zou vervangen worden.De nieuwe interventie stond zo'n 2 weken later gepland. Toen ik na enkele weken nog niks had vernomen nam ik zelf contact op met Grohe, en ze zeiden dat door vertraging bij de leverancier er wat vertraging was. Het stond op de agenda voor 2 weken later.3 weken later weer niks gehoord, weer teruggebeld en ik kreeg weer hetzelfde te horen dat er 2 weken later een levering en plaatsing ingepland stond.3 weken daarna weer hetzelfde, maar toen geraakte mijn geduld op. Op 30 november belde ik opnieuw en vroeg ik om met een supervisor of dergelijke te spreken omdat dit probleem niet kan blijven aanslepen natuurlijk. Ik kreeg te horen dat die niet aanwezig was maar dat ze mij de dag erna zeker gingen bellen. Hij heeft dit ook op mail gezet met zijn baas in kopie. De dag erna uiteraard niks gehoord, ik heb daarop gemaild met de baas in kopie, maar geen antwoord ontvangen. We zijn nu weer ruim 3 weken verder, ik heb begin deze week nogmaals gemaild naar elk mail-adres van Grohe die ik al gecontacteerd had, maar niemand wil er nog maar op antwoorden.4 maanden later dus nog steeds een kapotte kraan van €1.000 en een bedrijf die duidelijk echt niks wil doen. Triestig..