Goossens ETS

MS Belgique - Meilleurservice.be (Creer SPRL) Water en energie

Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

M. C.
7/01/2022

Probleem verstopping niet opgelost

Geachte,Vorige week woensdag 28/12/2021 deed ik een beroep op uw bedrijf “Goossens-ets” om de afvoer naar de riolering te ontstoppen. De ontstopping werd – blijkbaar in onderaanneming – uitgevoerd door het bedrijf “Preserved locks” omstreeks 17u30. Ik betaalde hiervoor 369,94 euro, hoewel er telefonisch 249 euro afgesproken was en op uw website – zoals ik achteraf gezien heb – een promotieprijs van 179 euro vermeld staat.“Preserved locks” heeft de put half leeggezogen en uit “een” buis een stuk plastic en een stuk kalksteen verwijderd.Op mijn vraag om te checken of het nu in orde was en om dit te testen, werd niet ingegaan.Gisteren zondag 2/1/2022 werd ik bij de eerste regenval opnieuw geconfronteerd met een verstopte leiding. Ik probeerde uw bedrijf herhaaldelijk te contacteren tussen 17u57 en 18u26 en nogmaals tussen 18u43 en 18u50,maar kreeg alleen het automatisch antwoordapparaat aan de lijn, hoewel op uw website te lezen staat dat u 24/7 beschikbaar bent.Samen met familie ben ik dan zelf aan de slag moeten gaan, gezien de garage dreigde onder te lopen. Om 22u45 zijn we er in geslaagd om de afvoerbuis te ontstoppen, wat niet dezelfde was als die waaruit “Preserved locks” het stuk plastic en het stuk kalksteen had verwijderd !Vermits jullie interventie duidelijk niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd en jullie niet bereikbaar waren om de ontstopping alsnog op te lossen,vraag ik terugbetaling van de betaalde 369,94 euro, wegens het niet uitvoeren van wat we contractueel zijn overeengekomen op 28/12/2021.Ik hoop dat u alle begrip hebt voor mijn vraag en hoop tevens op een spoedige afhandeling.Op mijn e-mail, verstuurd op maandag 3 januari met bovenstaande inhoud, ontving ik tot nog toe geen enkele reactie.

Afgesloten
G. V.
1/04/2021

Goossens ETS, oplichting

Beste, we vroegen aan Goossens Ets om het toillet te ontstoppen. Volgens hun website is de kostprijs 179€ incl. btw wat ook telefonisch werd bevestigd.Na het uitvoeren van de ontstopping (5min werk) werd er 307€ aangerekend. Plots komt er 75€ bij voor een scheut ontstoppingsmiddel en wordt de btw er nog eens extra bovenop gerekend. Werken werden uitgevoerd via een onderaannemer zijnde AC Thermo Concept BV.Als we contact opnemen met Goossens Ets wordt dit afgeschoven op een 'zusterfirma'. PAS HIERVOOR OP !

Afgesloten
T. V.
2/08/2019

ETS Goossens,Creer sprl, PAS OP OPLICHTING!!!

Deze zogezegde loodgieters komen snel aan je deur, maar let op!! Ik vroeg hen langs te komen om 2 waterleidingen te verlengen. Binnen het kwartier kwam er iemand ter plaatse, zogezegd een loodgieter geselecteerd door creer sprl (aka - housecare.be) om het werk te doen. Echter, ze bekijken het 2min. Ze doen helemaal niets, maar vragen je meteen om een bedrag te betalen. In ons geval 95€. Dit is zogezegd een voorschot op een offerte die ze dan zouden maken en dit bedrag wordt dan beloofd in mindering te brengen. MAAR, je ziet het geld niet meer terug. Eerst reageren ze niet, niet bereikbaar, dan uiteindelijk via nieuwe oproep en mails, na veel gezeur krijg je dan een offerte 5x zo duur als een normale loodgieters offerte (wat ik betaalde aan andere loodgieter ondertussen) + voorschot werd niet in mindering gebracht. Na hun daar op te wijzen, trekken ze dan 89€ van de offerte af, al enkele weken verder dan... Voor 15min werk, 2 koppelingen aaneen vijzen, komt het dan nog op bijna 500€. Ronduit schandalig! De enige juiste handeling hier, is 95€ terugbetaald krijgen want er is geen werk, geen diagnose, helemaal niets geleverd! U hoort het, oplichters van de ergste soort. Testaankoop, doe er aub iets aan. Communicatie en bewijsstukken zijn ter beschikking.

Afgesloten
A. C.
30/11/2018

Malafide praktijken

Voor 2 kapotte radiatoren hebben wij contact opgenomen met goossens ets. Er werd gezegd dat er iemand kon komen kijken wat het probleem was en indien het opgelost kon worden, wat de prijs zou zijn. De afspraak werd door hen 2x verzet en de 3e maal kwamen ze te laat bij ons thuis. Ze hadden een busje zonder hun tekens erop en zijn in totaal 15 min binnen geweest. Hij is bij de CV in de kelder geweest en heeft daar mijn vrouw (die alleen thuis was en overigens 34w zwanger is) toch wel dwingend laten weten dat ze nu al 236 euro moest betalen, dat hij later zou terugkomen met onderdelen voor het herstel en dat het dan nog eens ruim 500 euro zou kosten. Ze heeft dit eerste bedrag met bancontact betaald, waarna hij weg is gereden.We hebben het bedrijf meerdermaals proberen te bellen, enkele malen op het nummer op de site en enkele malen op het nummer waar ze mij steeds gecontacteerd hebben. Eerst kreeg ik iemand aan de telefoon, die nergens antwoord op gaf en simpel zei: elk bedrijf heeft wel klanten die ontevreden zijn. Later op de dag kreeg ik iemand die me niet kon doorverbinden met de directie voor de klachten en maar een adres gaf met cijfers en nummer, en andere telefoons werden simpelgezegd niet opgenomen.Wij zijn op internet gaan zoeken en hier kwamen we achter:- Er zijn veel mensen met dezelfde klacht: betalen (soms onder redelijke drang) zonder verricht werk, of met verricht werk maar dan zeer amateuristisch- Niet reageren op klachten en mensen die klagen de deur wijzen- Het bedrijf andere namen kent of gehad heeft met dezelfde klachten. Goossens ETS / housecare en JOYCE 84- Alle bedrijven vallen onder CREER SPRL. - Er wordt vaker van GSM nummer veranderd.Wat hebben we al gedaan:- Hun enkele malen gecontacteerd op hun beide nummers- CREER gepoogd te contacteren (zonder respons)- De CEO van CREER gecontacteerd op 2 GSM nummers (zonder respons - gsm´s zonder voicemail)- Toezichthoudend boekhoudkantoor gecontacteerd (reactie gekregen dat ze het ontvangen hebben)

Afgesloten
A. C.
7/03/2018

INTERVENTIEBON

Omdat we een probleem hadden met onze cv ketel heb ik eenvoudigweg gegoogeld en gezocht naar een reparatie/depannage service. Zo kwam ik op www.housecare.be waar ik door een gsm nummer te bellen voor een bepaald uur 10% korting zou krijgen. Dus ik maakte gebruik van het nummer en kreeg een afspraak de dag erop in de ochtend. Er kwam een technieker opdagen die zijn job zeker bleek te kennen. De cv ketel zou een nieuw expansievat nodig hebben en hiervoor zou een voorschot van 60% nodig zijn en als de stukken er zouden liggen zou ik worden gecontacteerd voor een nieuwe afspraak. De werkman was van 9u20 tot 9u55 binnen en ik moest met bancontact meteen 236 EUR betalen. Bij materiaal op de interventiebon stond er offerte opstellen. Ik ging ervan omdat het bedrag zo hoog was dat hier al een voorschot inbegrepen was. Toen ik dan de offerte kreeg bleek dat helemaal niet het geval en bovendien had ik ook geen 10% korting toen ik de factuur onderliggend de betaling van 236 eur zag. Deze factuur zei als dienst plomberie/chauffage/rénovation/divers. Offerte plaatsten expansievat: 662 eur.Gevolgen van het probleem is 236 eur betaald voor 45 minuten kijken naar een cv ketel zonder dat deze is hersteld. Voorlopig enkel via jullie geprobeerd probleem op te lossen omdat ik de interventiebon heb ondertekend en in goed vertrouwen de 236 eur had betaald ervan uitgaande dat hier al een voorschot in zat.Omdat we een probleem hadden met onze cv ketel heb ik eenvoudigweg gegoogeld en gezocht naar een reparatie/depannage service. Zo kwam ik op www.housecare.be waar ik door een gsm nummer te bellen voor een bepaald uur 10% korting zou krijgen. Dus ik maakte gebruik van het nummer en kreeg een afspraak de dag erop in de ochtend. Er kwam een technieker opdagen die zijn job zeker bleek te kennen. De cv ketel zou een nieuw expansievat nodig hebben en hiervoor zou een voorschot van 60% nodig zijn en als de stukken er zouden liggen zou ik worden gecontacteerd voor een nieuwe afspraak. De werkman was van 9u20 tot 9u55 binnen en ik moest met bancontact meteen 236 EUR betalen. Bij materiaal op de interventiebon stond er offerte opstellen. Ik ging ervan omdat het bedrag zo hoog was dat hier al een voorschot inbegrepen was. Toen ik dan de offerte kreeg bleek dat helemaal niet het geval en bovendien had ik ook geen 10% korting toen ik de factuur onderliggend de betaling van 236 eur zag. Deze factuur zei als dienst plomberie/chauffage/rénovation/divers. Offerte plaatsten expansievat: 662 eur.Gevolgen van het probleem is 236 eur betaald voor 45 minuten kijken naar een cv ketel zonder dat deze is hersteld. Voorlopig enkel via jullie geprobeerd probleem op te lossen omdat ik de interventiebon heb ondertekend en in goed vertrouwen de 236 eur had betaald ervan uitgaande dat hier al een voorschot in zat.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform