Terug

Malafide praktijken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Goossens ETS

30/11/2018

Voor 2 kapotte radiatoren hebben wij contact opgenomen met goossens ets. Er werd gezegd dat er iemand kon komen kijken wat het probleem was en indien het opgelost kon worden, wat de prijs zou zijn. De afspraak werd door hen 2x verzet en de 3e maal kwamen ze te laat bij ons thuis. Ze hadden een busje zonder hun tekens erop en zijn in totaal 15 min binnen geweest. Hij is bij de CV in de kelder geweest en heeft daar mijn vrouw (die alleen thuis was en overigens 34w zwanger is) toch wel dwingend laten weten dat ze nu al 236 euro moest betalen, dat hij later zou terugkomen met onderdelen voor het herstel en dat het dan nog eens ruim 500 euro zou kosten. Ze heeft dit eerste bedrag met bancontact betaald, waarna hij weg is gereden.We hebben het bedrijf meerdermaals proberen te bellen, enkele malen op het nummer op de site en enkele malen op het nummer waar ze mij steeds gecontacteerd hebben. Eerst kreeg ik iemand aan de telefoon, die nergens antwoord op gaf en simpel zei: elk bedrijf heeft wel klanten die ontevreden zijn. Later op de dag kreeg ik iemand die me niet kon doorverbinden met de directie voor de klachten en maar een adres gaf met cijfers en nummer, en andere telefoons werden simpelgezegd niet opgenomen.Wij zijn op internet gaan zoeken en hier kwamen we achter:- Er zijn veel mensen met dezelfde klacht: betalen (soms onder redelijke drang) zonder verricht werk, of met verricht werk maar dan zeer amateuristisch- Niet reageren op klachten en mensen die klagen de deur wijzen- Het bedrijf andere namen kent of gehad heeft met dezelfde klachten. Goossens ETS / housecare en JOYCE 84- Alle bedrijven vallen onder CREER SPRL. - Er wordt vaker van GSM nummer veranderd.Wat hebben we al gedaan:- Hun enkele malen gecontacteerd op hun beide nummers- CREER gepoogd te contacteren (zonder respons)- De CEO van CREER gecontacteerd op 2 GSM nummers (zonder respons - gsm´s zonder voicemail)- Toezichthoudend boekhoudkantoor gecontacteerd (reactie gekregen dat ze het ontvangen hebben)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform