Geachte,Vorige week woensdag 28/12/2021 deed ik een beroep op uw bedrijf “Goossens-ets” om de afvoer naar de riolering te ontstoppen. De ontstopping werd – blijkbaar in onderaanneming – uitgevoerd door het bedrijf “Preserved locks” omstreeks 17u30. Ik betaalde hiervoor 369,94 euro, hoewel er telefonisch 249 euro afgesproken was en op uw website – zoals ik achteraf gezien heb – een promotieprijs van 179 euro vermeld staat.“Preserved locks” heeft de put half leeggezogen en uit “een” buis een stuk plastic en een stuk kalksteen verwijderd.Op mijn vraag om te checken of het nu in orde was en om dit te testen, werd niet ingegaan.Gisteren zondag 2/1/2022 werd ik bij de eerste regenval opnieuw geconfronteerd met een verstopte leiding. Ik probeerde uw bedrijf herhaaldelijk te contacteren tussen 17u57 en 18u26 en nogmaals tussen 18u43 en 18u50,maar kreeg alleen het automatisch antwoordapparaat aan de lijn, hoewel op uw website te lezen staat dat u 24/7 beschikbaar bent.Samen met familie ben ik dan zelf aan de slag moeten gaan, gezien de garage dreigde onder te lopen. Om 22u45 zijn we er in geslaagd om de afvoerbuis te ontstoppen, wat niet dezelfde was als die waaruit “Preserved locks” het stuk plastic en het stuk kalksteen had verwijderd !Vermits jullie interventie duidelijk niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd en jullie niet bereikbaar waren om de ontstopping alsnog op te lossen,vraag ik terugbetaling van de betaalde 369,94 euro, wegens het niet uitvoeren van wat we contractueel zijn overeengekomen op 28/12/2021.Ik hoop dat u alle begrip hebt voor mijn vraag en hoop tevens op een spoedige afhandeling.Op mijn e-mail, verstuurd op maandag 3 januari met bovenstaande inhoud, ontving ik tot nog toe geen enkele reactie.