Terug

INTERVENTIEBON

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Goossens ETS

07/03/2018

Omdat we een probleem hadden met onze cv ketel heb ik eenvoudigweg gegoogeld en gezocht naar een reparatie/depannage service. Zo kwam ik op www.housecare.be waar ik door een gsm nummer te bellen voor een bepaald uur 10% korting zou krijgen. Dus ik maakte gebruik van het nummer en kreeg een afspraak de dag erop in de ochtend. Er kwam een technieker opdagen die zijn job zeker bleek te kennen. De cv ketel zou een nieuw expansievat nodig hebben en hiervoor zou een voorschot van 60% nodig zijn en als de stukken er zouden liggen zou ik worden gecontacteerd voor een nieuwe afspraak. De werkman was van 9u20 tot 9u55 binnen en ik moest met bancontact meteen 236 EUR betalen. Bij materiaal op de interventiebon stond er offerte opstellen. Ik ging ervan omdat het bedrag zo hoog was dat hier al een voorschot inbegrepen was. Toen ik dan de offerte kreeg bleek dat helemaal niet het geval en bovendien had ik ook geen 10% korting toen ik de factuur onderliggend de betaling van 236 eur zag. Deze factuur zei als dienst plomberie/chauffage/rénovation/divers. Offerte plaatsten expansievat: 662 eur.Gevolgen van het probleem is 236 eur betaald voor 45 minuten kijken naar een cv ketel zonder dat deze is hersteld. Voorlopig enkel via jullie geprobeerd probleem op te lossen omdat ik de interventiebon heb ondertekend en in goed vertrouwen de 236 eur had betaald ervan uitgaande dat hier al een voorschot in zat.Omdat we een probleem hadden met onze cv ketel heb ik eenvoudigweg gegoogeld en gezocht naar een reparatie/depannage service. Zo kwam ik op www.housecare.be waar ik door een gsm nummer te bellen voor een bepaald uur 10% korting zou krijgen. Dus ik maakte gebruik van het nummer en kreeg een afspraak de dag erop in de ochtend. Er kwam een technieker opdagen die zijn job zeker bleek te kennen. De cv ketel zou een nieuw expansievat nodig hebben en hiervoor zou een voorschot van 60% nodig zijn en als de stukken er zouden liggen zou ik worden gecontacteerd voor een nieuwe afspraak. De werkman was van 9u20 tot 9u55 binnen en ik moest met bancontact meteen 236 EUR betalen. Bij materiaal op de interventiebon stond er offerte opstellen. Ik ging ervan omdat het bedrag zo hoog was dat hier al een voorschot inbegrepen was. Toen ik dan de offerte kreeg bleek dat helemaal niet het geval en bovendien had ik ook geen 10% korting toen ik de factuur onderliggend de betaling van 236 eur zag. Deze factuur zei als dienst plomberie/chauffage/rénovation/divers. Offerte plaatsten expansievat: 662 eur.Gevolgen van het probleem is 236 eur betaald voor 45 minuten kijken naar een cv ketel zonder dat deze is hersteld. Voorlopig enkel via jullie geprobeerd probleem op te lossen omdat ik de interventiebon heb ondertekend en in goed vertrouwen de 236 eur had betaald ervan uitgaande dat hier al een voorschot in zat.

Berichten (1)

Goossens ETS

Naar: A. C.

22/03/2018

Hallo,De diagnose is in mindering gebracht op het werk zoals aangegeven in de verzonden offerte.Vriendelijke groeten,2018-03-07 22::04 GMT01:00 klachtenbox@test-aankoop.be:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform