Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
meenemen oude salon
nieuw salon gekocht en zouden het oude meenemen omdat meubelzaak gova ook die promo deed. Tijdens levering namen ze het oude salon niet mee omdat het niet op de bestelbon stond. dus salon uit elkaar en tweemaal naar containerpark. terug geweest naar gero met de vraag hoe en waarom. stond niet op de bestelbon en was een toonzaalmodel.
Klachten salon
April 2012 hebben wij een groot salon gekocht (u-vorm) in skai leder. Toen werd ons gezegd dat dit de beste skai leder was en het dichts tegen echt leder leunt. Het prijskaartje was ook niet mis (€ 2140) Wij waren zeer tevreden. Maar eind vorig jaar begonnen er op onze longchaire enkele stukjes van de hoofdsteun af te bladderen.Maar ergens begin dit jaar begon het meer en meer te worden en hebben we dus zowel telefonisch als per Email een klacht ingediend. Er werd ons gezegd dat de garantietermijn maar 2 jaar was en dat het jammer was!!!Ik was met dit antwoord helemaal niet tevreden en bleef aandringen. Uiteindelijk hebben ze mij een adres in Nederland gegeven, die konden dit misschien herstellen. Na weken kreeg ik eindelijk reactie van de Nederlandse firma. Inderdaad de hoofdsteun kon overtrokken worden. Prijs hoofdsteun € 35, maar prijs herstelling PLUS € 145. Dat is toch behoorlijk veel dus terug een mailtje naar Gero meubelen. Uiteindelijk begon ook de rugleuning en de zit af te pellen. Echt lelijk en schandalig vonden we. Dus terug een mail gestuurd en toen kregen we een tegoedbon van € 100.Intussen zijn wij een nieuwe niet longchaire maar een gewone hoekzetel gaan kopen in de hoop om toch meer compensatie te krijgen. Maar dit was uitgesloten.Ik vind dit echt schandalig, iedereen die bij ons over de vloer komt kan er niet bij dat dit na 3 jaar zo lelijk afgebladderd is! Ons vorig salon is meer dan 10 jaar meegegaan. Buiten doorzakking en verlichting van kleur was er niets aan. Ofwel zijn wij serieus in de maling genomen, ofwel is dit een fabricagefout, maar dit gaar er echt over. Ik zal u eveneens foto's in bijlage sturen.Ik heb ook gedreigd met dit aan iedereen te vertellen en dat wij helemaal niet te spreken zijn over de klantenservice, maar ik krijg hier geen reacties op!.Hopelijk is een brief met jullie naam eronder wel doorslaggevend!Ik heb ook nog Emails, maar kan ze niet uploaden?Alvast bedankt hiervoor
Herstelling van NIEUWE zetel
18/01 nieuwe zetel gekocht, levering 25/03. De zetel beschadigd is (hoeksalon in 2 delen, een 2 zit en een longchair die in mekaar haken) we krijgen servicenota en Gero zal ons snel contacteren. Op 10/04 nog steeds geen contact door Gero, we bellen zelf. Ze zullen -enkel het deel van de 2 zit- retour halen op 24/04 voor herstelling. Krijg ik te horen dat de herstelling, ja 4,5,6,8 weken kan duren, dat kan de persoon niet zeggen want ze werken met zoveel fabrikanten, ieder op zijn manier en momenteel zijn er zoveel defecten! Maar na 8 weken zal hij zeker achter de fabrikant aan gaan, stelt hij mij gerust!!! Maar goed, volgens de persoon is er geen probleem want ik krijg een leenzetel ter beschikking van Gero, probleem opgelost! Op 22/05 bel ik zelf naar Gero om de status van de herstelling te vragen, Gero zal de fabrikant contacteren en me per mail op de hoogte stellen. Vandaag 27/05 nog geen nieuws van Gero, bel ik hen zelf weer. Nog steeds geen nieuws van de fabrikant, maar dat zal zijn omdat de fabrikant zelf nog niet kan zeggen wanneer onze zetel zal retour gestuurd worden naar Gero, krijg ik door. Vraag ik hen om al het mogelijke te doen dat we asap onze zetel kunnen terug krijgen, want het heeft allemaal nu wel al lang genoeg geduurd. Krijg ik weer de reactie dat er toch geen probleem is daar ik toch een leenzetel van hen heb gekregen. Zo een service heb ik nog nooit meegemaakt, men koopt een NIEUWE zetel en wil dan ook graag een NIEUWE zetel krijgen en al niet een herstelde zetel. Omruiling met een nieuwe zetel lijkt me meer vertrouwelijk, de wachttijd duurt toch even lang, bij herstelling misschien nog langer. Wat is mijn garantie als die herstelde zetel het op korte tijd weer zal begeven, moet ik die dan weer laten herstellen en terug weken wachten.Ik heb het idee dat jullie dit allemaal maar normaal vinden, dat dit niet aan jullie ligt, dat jullie toch al een geste doen met ons een leenzetel ter beschikking te stellen. Als er zoveel klachten zijn, en ik ken er ook nog anderen die (nieuw) defecte meubelen van jullie hebben ontvangen. Dan moeten jullie toch eens gaan nadenken over jullie fabrikanten.
doorgezakte zetel na 6 maand
beste , ik ben vooral verontwaardigd over de service na verkoop van Gero. ik heb amper een half jaar geleden een zetel van bijna 2000 euro gekocht. nu is er één kussen doorgezakt. na wat heen en weer gemail stellen ze voor een externe expert , die zij wel aanstellen natuurlijk, te sturen die ik dan al dan niet moet betalen. daar ga ik niet mee akkoord. ik wens dat niet te betalen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten