Klacht
A. C.
Naar: GERO MEUBELEN
April 2012 hebben wij een groot salon gekocht (u-vorm) in skai leder. Toen werd ons gezegd dat dit de beste skai leder was en het dichts tegen echt leder leunt. Het prijskaartje was ook niet mis (€ 2140) Wij waren zeer tevreden. Maar eind vorig jaar begonnen er op onze longchaire enkele stukjes van de hoofdsteun af te bladderen.Maar ergens begin dit jaar begon het meer en meer te worden en hebben we dus zowel telefonisch als per Email een klacht ingediend. Er werd ons gezegd dat de garantietermijn maar 2 jaar was en dat het jammer was!!!Ik was met dit antwoord helemaal niet tevreden en bleef aandringen. Uiteindelijk hebben ze mij een adres in Nederland gegeven, die konden dit misschien herstellen. Na weken kreeg ik eindelijk reactie van de Nederlandse firma. Inderdaad de hoofdsteun kon overtrokken worden. Prijs hoofdsteun € 35, maar prijs herstelling PLUS € 145. Dat is toch behoorlijk veel dus terug een mailtje naar Gero meubelen. Uiteindelijk begon ook de rugleuning en de zit af te pellen. Echt lelijk en schandalig vonden we. Dus terug een mail gestuurd en toen kregen we een tegoedbon van € 100.Intussen zijn wij een nieuwe niet longchaire maar een gewone hoekzetel gaan kopen in de hoop om toch meer compensatie te krijgen. Maar dit was uitgesloten.Ik vind dit echt schandalig, iedereen die bij ons over de vloer komt kan er niet bij dat dit na 3 jaar zo lelijk afgebladderd is! Ons vorig salon is meer dan 10 jaar meegegaan. Buiten doorzakking en verlichting van kleur was er niets aan. Ofwel zijn wij serieus in de maling genomen, ofwel is dit een fabricagefout, maar dit gaar er echt over. Ik zal u eveneens foto's in bijlage sturen.Ik heb ook gedreigd met dit aan iedereen te vertellen en dat wij helemaal niet te spreken zijn over de klantenservice, maar ik krijg hier geen reacties op!.Hopelijk is een brief met jullie naam eronder wel doorslaggevend!Ik heb ook nog Emails, maar kan ze niet uploaden?Alvast bedankt hiervoor
Berichten (3)
GERO MEUBELEN
Naar: A. C.
Geachte, Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen, alvast bedankt. Wij betreuren ten zeerste te moeten vernemen dat u niet akkoord bent met het voorstel dewelke u in Oktober reeds heeft ontvangen, namelijk de Cadeaubon t.w.v. Eur 100. De melding dat u niet tevreden bent over de klantendienst kunnen wij niet afleiden uit uw laatste mail (zie bijlagen) daar wij van mening waren dat wij uw dossier op een correcte manier hadden opgelost, onze excuses voor dit misverstand. Doch zullen wij deze laatste opnieuw bespreken met onze directie en fabrikant om samen tot een gepaste oplossing te komen die eerlijk is voor beide partijen. Van zodra wij over meer informatie beschikken laten wij u dit zo spoedig mogelijk weten, dit zal ongetwijfeld na de feesagen zijn. Hopende u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groeten, Kind Regards, Kim LensDienst NaverkoopGERO NV -----------------------------------------------------------------------------------Schollebeekstraat 742500 Lier( 03/491 97 247 03/489 00 67* kim.lens@geromeubelen.be Openingsuren: ma-di-wo-vrij van 10.00 tot 17.00u - zaterdag van 10.00 - 14.00u. -- This email was Anti Virus checked by Astaro Security Gateway. Geromeubelen www.geromeubelen.be
GERO MEUBELEN
Naar: A. C.
Beste mevrouw Lens,Ik ben aangenaam verrast dat u dit opnieuw wil onderzoeken. Wij zijn echt niet van slechte wil. Wij zijn namelijk van onze eetkamer en allerlei accessoires zeer tevreden. Maar bij ons salon is er volgens mij echt een fabricagefout ontstaan. Iedereen die ons hierover aanspreekt zegt dat dergelijke slijtage onmogelijk na 3,5 jaar kan. Het is eigenlijk allemaal begonnen na 3 jaar. Intussen zijn we bijna een jaar verder en zoals u kan zien op de bijgevoegde foto's wordt het steeds erger. Wij hebben geen kleine kinderen en de enige huisdieren die wij hebben zijn oude poezen die niet boven komen in onze woonruimte. Ik hoop echt dat u begrijpt dat dit voor ons niet haalbaar is om na 3,5 weer een nieuw salon te kopen.Hopend op een positief resultaat,vriendelijke groeten,Fam. Dellaert-DelméKarel Soetelaan 112150 BorsbeekSabina Delmé Op 22 december 2015 08:26 schreef Kim Lens KimLens@geromeubelen.be:Geachte, Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen, alvast bedankt. Wij betreuren ten zeerste te moeten vernemen dat u niet akkoord bent met het voorstel dewelke u in Oktober reeds heeft ontvangen, namelijk de Cadeaubon t.w.v. Eur 100. De melding dat u niet tevreden bent over de klantendienst kunnen wij niet afleiden uit uw laatste mail (zie bijlagen) daar wij van mening waren dat wij uw dossier op een correcte manier hadden opgelost, onze excuses voor dit misverstand. Doch zullen wij deze laatste opnieuw bespreken met onze directie en fabrikant om samen tot een gepaste oplossing te komen die eerlijk is voor beide partijen. Van zodra wij over meer informatie beschikken laten wij u dit zo spoedig mogelijk weten, dit zal ongetwijfeld na de feesagen zijn. Hopende u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groeten, Kind Regards, Kim LensDienst NaverkoopGERO NV -----------------------------------------------------------------------------------Schollebeekstraat 742500 Lier( 03/491 97 247 03/489 00 67* kim.lens@geromeubelen.be Openingsuren: ma-di-wo-vrij van 10.00 tot 17.00u - zaterdag van 10.00 - 14.00u. Van: [mailto:] Verzonden: zondag 20 december 2015 13:00Aan: Mailbox Tele-onthaalOnderwerp: Klacht: Klachten salon (CPTBE00028747-35) -- This email was Anti Virus checked by Astaro Security Gateway. Geromeubelen www.geromeubelen.be---------- Doorgestuurd bericht ----------From: Kim Lens KimLens@geromeubelen.beTo: Kim Lens KimLens@geromeubelen.beCc: Date: Tue, 22 Dec 2015 08:16:37 0100Subject: FW: klacht ivm verkoopsovereenkomst nr. 20630 Van: Bientje [mailto:sabina.delme@gmail.com] Verzonden: donderdag 1 oktober 2015 14:16Aan: Ann Van HoolOnderwerp: RE: klacht ivm verkoopsovereenkomst nr. 20630 Beste Ik heb inmiddels de onderstaande firma's gecontacteerd en ze gingen mij een prijsindicatie geven.Ik heb totaal geen idee wat de herstellingskost zal zijn.Dit is inderdaad een mooie tegemoetkoming indien de herstelling niet schandalig duur is!Ik wil u alvast hartelijk bedanken voor de tegemoetkoming. Met vriendelijke groeten, Fam. Dellaert-DelméPatrick en SabinaKarel Soetelaan 112150 Borsbeek03/322 01 250477/38.90.46 (Patrick)0478/49.93.40 (Sabina)Patrick.dellaert@telenet.beSabina.delme@gmail.com Van: Ann Van Hool [mailto:annvanhool@geromeubelen.be] Verzonden: woensdag 30 september 2015 17:33Aan: sabina.delme@gmail.comOnderwerp: RE: klacht ivm verkoopsovereenkomst nr. 20630 Geachte klant, Ik heb uw vraag voorgelegd aan onze directie. Wij blijven bij ons standpunt dat u een van onderstaande firma's kan contacteren om uw salon te laten herstellen. Als tegemoetkoming willen we u wel een waardebon van Eur 100,00 aanbieden.Gelieve ons uw akkoord per kerende mail te bevestigen. Met vriendelijke groeten, Kind Regards,Ann Van HoolDienst NaverkoopSchollebeekstraat 742500 Lier(: 03/491 98 117 03/489 00 67* ann.vanhool@geromeubelen.beOpeningsuren: ma-di-wo-vrij van 10.00 tot 17.00u - zaterdag van 10.00 - 14.00u Van: Bientje [mailto:sabina.delme@gmail.com] Verzonden: donderdag 17 september 2015 10:07Aan: Mailbox ServiceOnderwerp: RE: klacht ivm verkoopsovereenkomst nr. 20630 Beste Bedankt voor uw snelle reactie. Helaas kan ik mij hier moeilijk bij neerleggen. Ons salon is iets meer dan 3 jaar oud. Dat de zetel waar je het meest op zit slijtage vertoond, kan ik nog aannemen, maar een hoofdsteun dat nauwelijks gebruikt wordt met zulke slijtage vertoond, niet. Wij zijn een goede klant. Wij hebben onze eetkamer en salon bij jullie gekocht en hebben de intentie om onze slaapkamer voor het eind van dit jaar ook bij jullie te kopen omdat wij steeds tevreden waren.Een salon van meer dan Eur 2000 dat al zo snel slijtage vertoond is echt geen referentie. Ik had gehoopt dat jullie toch in de herstelling zouden tussen komen. Gelieve dit alsnog na te zien. Alvast dank hiervoor Met vriendelijke groeten, Fam. Dellaert-DelméPatrick en SabinaKarel Soetelaan 112150 Borsbeek03/322 01 250477/38.90.46 (Patrick)0478/49.93.40 (Sabina)Patrick.dellaert@telenet.beSabina.delme@gmail.com Van: Ann Van Hool [mailto:annvanhool@geromeubelen.be] Namens Mailbox ServiceVerzonden: woensdag 16 september 2015 13:11Aan: sabina.delme@gmail.comOnderwerp: FW: klacht ivm verkoopsovereenkomst nr. 20630 Geachte klant, Wij hebben uw mail met foto's goed ontvangen, alvast hartelijk dank. Bij nazicht van uw verkoopsovereenkomst hebben we vastgesteld dat uw garantietermijn verlopen is. In bijlage vindt u extra informatie terug betreffende lederlook Volgende firma's kan U contacteren voor het herstellen of opmaken van uw zetels. Best kan u voldoende info en foto's mailen naar onderstaande mailadressen. Indien gewenst kunnen wij de prijs opvragen voor herstel via Gero, gelieve rekening dat wij hiervoor administratiekosten verrekenen. POS POLSTERSERVICE GMBHJupiterweg 148938 AE LEEUWARDENNEDERLANDtelefoonnummer 0031/582880755email adres: info@polsterservice.nlDeze firma komt aan huis ORANJE NEDERLANDPOSTBUS 1794200 AD GORINCHEMtelefoonnummer 0031/183636903email adres: reparatie@oranjeservices.comDeze firma komt aan huis In de hoop U hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd, Van: Bientje [mailto:sabina.delme@gmail.com] Verzonden: dinsdag 15 september 2015 19:48Aan: Mailbox ServiceOnderwerp: klacht ivm verkoopsovereenkomst nr. 20630 Beste Een goede 3 jaar geleden, nl. 3/01/2012, kochten wij bij Gero meubelen een nieuw salon (zie aankoopfactuur in bijlage) Kostprijs Eur 2 140,00. Wij stellen helaas vast dat aan één van de hoofdsteunen de bovenlaag begint af te pellen (zie eveneens foto's in bijlage).Dit is op zulke korte termijn toch onaanvaardbaar. Graag zouden wij dan ook willen vragen om dit probleem op te lossen. Met vriendelijke groeten, Fam. Dellaert-DelméPatrick en SabinaKarel Soetelaan 112150 Borsbeek03/322 01 250477/38.90.46 (Patrick)0478/49.93.40 (Sabina)Patrick.dellaert@telenet.beSabina.delme@gmail.com -- This email was Anti Virus checked by Astaro Security Gateway. Geromeubelen www.geromeubelen.be -- This email was Anti Virus checked by Astaro Security Gateway. Geromeubelen www.geromeubelen.be
GERO MEUBELEN
Naar: A. C.
Geachte, Graag willen wij u informeren dat de vertegenwoordiger samen met iemand van de kwaliteitsdienst contact zal opnemen met u om een afspraak te maken om uw klachtmelding nader te bekijken en te bespreken. Hopende u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groeten, Kind Regards, Kim LensDienst NaverkoopGERO NV -----------------------------------------------------------------------------------Schollebeekstraat 742500 Lier( 03/491 97 247 03/489 00 67* kim.lens@geromeubelen.be Openingsuren Dienst Naverkoop ma-di-wo-vrij van 10.00 tot 16.00u - zaterdag van 10.00 - 14.00u. Openingsuren Magazijn: ma-di-woe-vrij van 10.00 tot 18.00 u - zaterdag van 10.00 - 17.30u. -- This email was Anti Virus checked by Astaro Security Gateway. Geromeubelen www.geromeubelen.be
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten