18/01 nieuwe zetel gekocht, levering 25/03. De zetel beschadigd is (hoeksalon in 2 delen, een 2 zit en een longchair die in mekaar haken) we krijgen servicenota en Gero zal ons snel contacteren. Op 10/04 nog steeds geen contact door Gero, we bellen zelf. Ze zullen -enkel het deel van de 2 zit- retour halen op 24/04 voor herstelling. Krijg ik te horen dat de herstelling, ja 4,5,6,8 weken kan duren, dat kan de persoon niet zeggen want ze werken met zoveel fabrikanten, ieder op zijn manier en momenteel zijn er zoveel defecten! Maar na 8 weken zal hij zeker achter de fabrikant aan gaan, stelt hij mij gerust!!! Maar goed, volgens de persoon is er geen probleem want ik krijg een leenzetel ter beschikking van Gero, probleem opgelost! Op 22/05 bel ik zelf naar Gero om de status van de herstelling te vragen, Gero zal de fabrikant contacteren en me per mail op de hoogte stellen. Vandaag 27/05 nog geen nieuws van Gero, bel ik hen zelf weer. Nog steeds geen nieuws van de fabrikant, maar dat zal zijn omdat de fabrikant zelf nog niet kan zeggen wanneer onze zetel zal retour gestuurd worden naar Gero, krijg ik door. Vraag ik hen om al het mogelijke te doen dat we asap onze zetel kunnen terug krijgen, want het heeft allemaal nu wel al lang genoeg geduurd. Krijg ik weer de reactie dat er toch geen probleem is daar ik toch een leenzetel van hen heb gekregen. Zo een service heb ik nog nooit meegemaakt, men koopt een NIEUWE zetel en wil dan ook graag een NIEUWE zetel krijgen en al niet een herstelde zetel. Omruiling met een nieuwe zetel lijkt me meer vertrouwelijk, de wachttijd duurt toch even lang, bij herstelling misschien nog langer. Wat is mijn garantie als die herstelde zetel het op korte tijd weer zal begeven, moet ik die dan weer laten herstellen en terug weken wachten.Ik heb het idee dat jullie dit allemaal maar normaal vinden, dat dit niet aan jullie ligt, dat jullie toch al een geste doen met ons een leenzetel ter beschikking te stellen. Als er zoveel klachten zijn, en ik ken er ook nog anderen die (nieuw) defecte meubelen van jullie hebben ontvangen. Dan moeten jullie toch eens gaan nadenken over jullie fabrikanten.