Terug

doorgezakte zetel na 6 maand

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: GERO MEUBELEN

01/01/0001

beste , ik ben vooral verontwaardigd over de service na verkoop van Gero. ik heb amper een half jaar geleden een zetel van bijna 2000 euro gekocht. nu is er één kussen doorgezakt. na wat heen en weer gemail stellen ze voor een externe expert , die zij wel aanstellen natuurlijk, te sturen die ik dan al dan niet moet betalen. daar ga ik niet mee akkoord. ik wens dat niet te betalen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform