Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Uitvoering van werken
Beste, Op datum van 26 september 2025 werd er fiber aangelegd in de Fonteinstraat te Haaltert. Hiervoor werd aan de straatkant de oprit opgebroken. Na het terug toeleggen van de oprit werden talrijke gebreken vastgesteld en dit zowel bij ons als bij de buurman. Deze oprit werd nog maar onlangs aangelegd. Hierbij vraag ik om deze in zijn originele toestand te herstellen of door de tuinaannemer die ze aangelegd heeft waarbij jullie overgaan tot de betaling hiervan. Mvg, De Meyer Herbert Fonteinstraat 6 9450 Haaltert
Schade aan Brievenbus
Geachte heer/mevrouw, In februari 2024 heeft uw onderneming werken uitgevoerd bij mij thuis, gelegen te Looy 38, 2350 Vosselaar. Tijdens deze werken heeft de kraanman mijn brievenbus beschadigd. Kort nadien is er reeds iemand van uw firma ter plaatse gekomen, die bevestigde dat dit zou worden opgelost. Tot op heden is de schade echter nog steeds niet hersteld. Ondanks het feit dat wij inmiddels meer dan twintig e-mails hebben gestuurd, ontvingen wij geen enkele reactie of concrete oplossing. Ik verzoek u hierbij om de veroorzaakte schade aan mijn brievenbus alsnog onverwijld en op uw kosten te laten herstellen. Gelieve binnen de 14 dagen na dagtekening van deze brief contact met mij op te nemen om een concrete afspraak vast te leggen voor de herstelling. Indien u nalaat hieraan gevolg te geven, zie ik mij genoodzaakt verdere stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren.
Opmaak dossier ivm aansluiting
Na al 2 maal contact te hebben opgenomen met Fiberklaar nog steeds geen stappen ondernomen ivm het opmaken van een aanvaardbare aansluiten. Het reeds opgemaakte dossier gaat totaal in met wat afgesproken was met de syndicus van het gebouw. Naar ieder appartement kn het gebouw lopen er geribbelde buizen met een kabel van. Proximus waar ze de glasvezelkabel kunnen doortrekken. Dit was ook afgesproken met de syndicus. Ze komen af met een dossier dat ze de kabel gaan op de muur leggen in de algemene delen. De kabel laten binnenkomen in het appartement op het toilet, door de badkamer, berging waar alle kabels verzamelen, keuken om zo in de living uit te komen waar ze alles willen installeren achter de tv. De binnenkomende kabel van Proximus en Telenet komen van de verdeelkasten toe in de berging waar dan de modem geïnstalleerd zijn. Bovendien vertrekken daar dan de coax en utp naar de living en slaapkamers.
Heraanleg van nieuwe kabel
Beste Ik heb al veel pogingen ondernomen voor mijn fiberklaar kabel op.denjuiste plazts te komen hangen en de verkeerde weg te doen na meer dan 1 jaar word ik van piet naar pol gestuurd cas vos en fiberklaar ben het beu wil een oplossing
uitblijvende schadevergoeding door overspanning na graafwerken fiberklaar
Tijdens graafwerken op 17.05.2024 in de Keltenlaan te Aalter werd blijkbaar de hoofd elekctriciteitsleiding geraakt en deed zich een totale stroompanne voor in de straat. Het duurde enige tijd voordat de stroom terug aan schakelde in de straat. We merkten direct defecten op aan 3 toestellen in ons huis (Keltenlaan nr 35 te Aalter) 1) gascondensatieketel defect door overspanning, zie vermelding door loodgieter op factuur (574,52 EUR) 2) muziekversterker defect (Nobsound HiFi 2.1 Channel Digital) 105.54 EUR 3) inbouwdimmer defect (NIKO Sokkel Draaiknopdim Led) 57,53 EUR Op 22 Mei stuurde ik een klacht naar Fiberklaar. Alsook geen reactie of antwoord op mijn klacht bij Fiberklaar. Tot enkele weken nadien in Juni plots Dhr. "Tolunay Aslan" werfleider van Fiberklaar enkele weken nadien in wat gebrekkig Nederlands en zonder verwittiging aan onze deur verscheen om de opgelopen schade te vergoeden. Hij gaf het volgende email adres door om de facturen te bezorgen (Tolunay_aslan_gs@hotmail.com) Hoewel alle facturen & kosten bezorgd werd op 3 sep met een herinnering op 4 dec volgt er geen teken van leven meer. Ik ben zwaar teleurgesteld dat het jaar straks om is en wij nog steeds geen vergoeding hebben mogen ontvangen voor de opgelopen schade. Het verstoppen achter onderaannemers mag hierin geen excuus zijn.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten