Terug

Schade aan Brievenbus

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

S. M.

Naar: Fiberklaar

25/08/2025

Geachte heer/mevrouw, In februari 2024 heeft uw onderneming werken uitgevoerd bij mij thuis, gelegen te Looy 38, 2350 Vosselaar. Tijdens deze werken heeft de kraanman mijn brievenbus beschadigd. Kort nadien is er reeds iemand van uw firma ter plaatse gekomen, die bevestigde dat dit zou worden opgelost. Tot op heden is de schade echter nog steeds niet hersteld. Ondanks het feit dat wij inmiddels meer dan twintig e-mails hebben gestuurd, ontvingen wij geen enkele reactie of concrete oplossing. Ik verzoek u hierbij om de veroorzaakte schade aan mijn brievenbus alsnog onverwijld en op uw kosten te laten herstellen. Gelieve binnen de 14 dagen na dagtekening van deze brief contact met mij op te nemen om een concrete afspraak vast te leggen voor de herstelling. Indien u nalaat hieraan gevolg te geven, zie ik mij genoodzaakt verdere stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform