Terug

Opmaak dossier ivm aansluiting

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

K. G.

Naar: Fiberklaar

26/04/2025

Na al 2 maal contact te hebben opgenomen met Fiberklaar nog steeds geen stappen ondernomen ivm het opmaken van een aanvaardbare aansluiten. Het reeds opgemaakte dossier gaat totaal in met wat afgesproken was met de syndicus van het gebouw. Naar ieder appartement kn het gebouw lopen er geribbelde buizen met een kabel van. Proximus waar ze de glasvezelkabel kunnen doortrekken. Dit was ook afgesproken met de syndicus. Ze komen af met een dossier dat ze de kabel gaan op de muur leggen in de algemene delen. De kabel laten binnenkomen in het appartement op het toilet, door de badkamer, berging waar alle kabels verzamelen, keuken om zo in de living uit te komen waar ze alles willen installeren achter de tv. De binnenkomende kabel van Proximus en Telenet komen van de verdeelkasten toe in de berging waar dan de modem geïnstalleerd zijn. Bovendien vertrekken daar dan de coax en utp naar de living en slaapkamers.

Berichten (5)

Fiberklaar

Naar: K. G.

28/04/2025

Beste, Bedankt voor uw mail, we hebben deze goed ontvangen. Kan u ons uw adresgegevens bezorgen? Dan kunnen we het nakijken. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Winde

K. G.

Naar: Fiberklaar

28/04/2025

Beste, Dit gaat over Westeindestraat 123 1-01, 9990 Maldegem

Fiberklaar

Naar: K. G.

29/04/2025

Beste, Bedankt voor het bezorgen van de adresgegevens. Maldegem is een regio wat niet onder ons valt. In de link vindt u alle gegevens terug van de aannemer werkzaam bij u in de regio. s:www.fiberklaar.be/nlrojecten/maldegem Met vriendelijke groeten, Winde

K. G.

Naar: Fiberklaar

29/04/2025

Pagina niet gevonden Error 404 De pagina die je zocht kon helaas niet gevonden worden.

Fiberklaar

Naar: K. G.

29/04/2025

Beste, Hierbij de gegevens van de aannemer MIH. mih@fiberklaar.beof via het telefoonnummer 03 653 43 60(op werkdagen van 9 tot 17 uur). Met vriendelijke groeten, Winde

Bemiddeling door Testaankoop 15 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform