Terug

Beschadiging eigendom

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

L. L.

Naar: Fiberklaar

09/12/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik heb nu al verscheidene mails gestuurd naar het ondersteuningsadres van fiberklaar. Daar wordt er verwezen naar het constructie team van verbraeken. Er is na weken nog steeds geen reactie gekomen terwijl ik in de mails verschillende foto's als bewijs heb doorgestuurd. De parket en het convectieput rooster is gebogen en er is dwars door ons convectieput geboord en daardoor is de kabel gelegd. Dit betreft enkele duizende euro's aan schade. Als jullie hopen verantwoordelijkheid te ontlopen door ping pong te spelen met de aannemer dan is dat jullie keuze. Ik verwacht spoedig antwoord, dit is de laatste kans. Met vriendelijke groeten Lucas

Berichten (4)

Fiberklaar

Naar: L. L.

09/12/2025

Beste, Bedankt voor uw mail, we hebben deze goed ontvangen. Kan u ons uw adresgegevens bezorgen? Dan kunnen we het nakijken. Met vriendelijke groeten, Winde Internal Use Only - Only for Fiberklaar business use.

L. L.

Naar: Fiberklaar

09/12/2025

Lijsterweg 13, 2350 Vosselaar

Fiberklaar

Naar: L. L.

09/12/2025

Beste, We hebben uw klacht doorgestuurd naar de de aannemer infra@fiberklaar.be. Regio Vosselaar valt niet onder Fiber 4 Flanders. Met vriendelijke groeten, Winde

L. L.

Naar: Fiberklaar

17/12/2025

Beste, We zijn al een dikke week verder en nog altijd radiostilte, enig idee hoe lang dit gaat duren vooraleer ik een antwoord krijg? Met vriendelijke groeten Lucas


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform