Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Cadeaubon reeds gebruikt door iemand anders
Beste, net als O.C. die op 13/11/23 een klacht indiende, nam ik deel aan de actie van Delhaize die gefaciliteerd werd door het marketingbedrijf FFO (ffo.nl). Na aankoop van een aantal specifieke producten van P&G kreeg ik een voucher twv 15 euro om te besteden op Bol.com. Op 10/11/23 kreeg ik een mail van FFO met het bonnr en een pincode. Gisteren heb ik geprobeerd om deze te gebruiken en net als bij de klacht van O.C. bleek het saldo €0,00 te bedragen ipv €15. De klantendienst van bol.com kon me vertellen dat de bon blijkbaar reeds op een andere account werd gebruikt... Ik ben nochtans 100% zeker dat ik de boon nog niet gebruikt heb op mijn of een ander account en had deze gespaard tot nu om een aankoop te doen (bon is 3jaar geldig). Aangezien ik een identieke klacht vond, ben ik dus niet de enige gedupeerde. Ik stelde de fout nu pas vast, enkele maanden na afloop van de actie. Misschien zijn er dus nog 'slachtoffers' die zich hier nog niet bewust van zijn. Ik zou graag een duidelijk antwoord krijgen van FFO over wat er juist misloopt en uiteraard ook een correcte rechtzetting in de vorm van een nieuwe voucher...
Cadeaubon reeds gebruikt door iemand anders
Beste,Ik heb deelgenomen aan de actie bij de Delhaize om een voucher te kunnen krijgen van 15 euro via FFO. Op 10/10/23 kreeg ik een mail met een bonnr en een pincode. Gisteren heb ik geprobeerd om deze te gebruiken, wat blijkt? Deze werd blijkbaar reeds op een andere account al gebruikt. Nadat ik contact heb opgenomen met de klantendienst bol.com beweren ze dat het uitwisselen van de codes door FFO niet vlekkeloos is gebeurd.Ik wil hier een oplossing voor. In het verleden werd dit per post opgestuurd en was er niets aan de hand, nu dat het digitaal gebeurt lijkt het mij dat er gegevens worden gestolen van de databank.
Belofte van reclame wordt niet nagekomen
Beste,Ik ontving reclame van bol.com dat bij het bestellen van een maanddoos pampers ik een gratis boeket bloemen zou ontvangen.Na de bestelling heb ik mijn gegevens ingegeven of https://www.ffo.nl/pampers/ waar nogmaals duidelijk staat 1 maandbox = 1 gratis bos bloemen.Nu ontvang ik de waardebon waarmee ik mijn bos bloemen kan bestellen, maar is deze enkel te gebruiken voor mij via topbloemen.be waar de goedkoopste bos bloemen € 20,95 bedraagt. Als ik de bestelling wil voltooien wordt er nogmaals € 9,95 aangerekend.Over de verzendingskosten wordt niets gezegd in de actievoorwaarden, dus viel ik compleet uit de lucht... Voor de gratis bos bloemen zal ik dus € 15,90 moeten betalen, hetgeen meer is dan de waardebon van FFO.Ik heb met hen contactopgenomen, maar ze zijn niet bereid om de waardebon te verhogen zodat ik de bos bloemen wel gratis kan verkrijgen.
belofte van bon wordt niet nagekomen
Beste, via HLN vond ik een actie van Delhaize en FFO dat wanneer je drie producten van een bepaald merk kocht, je een bon van bol.com ter waarde van 20,00 euro zou krijgen. Ik heb het kasticket ingestuurd, bevestiging gehad dat het was ontvangen en dat de bon zou volgen na drie dagen. Dit was op 09-04-2021. Tot op heden echter niets gehad, alhoewel ik van hen opnieuw bevestiging per mail kreeg dat alles in orde ging komen binnen de drie dagen, dit op 14-03-2021. Ik vermoed dat dit oplichterij is?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten