Terug

Cadeaubon reeds gebruikt door iemand anders

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. G.

Naar: FFO

24/01/2024

Beste, net als O.C. die op 13/11/23 een klacht indiende, nam ik deel aan de actie van Delhaize die gefaciliteerd werd door het marketingbedrijf FFO (ffo.nl). Na aankoop van een aantal specifieke producten van P&G kreeg ik een voucher twv 15 euro om te besteden op Bol.com. Op 10/11/23 kreeg ik een mail van FFO met het bonnr en een pincode. Gisteren heb ik geprobeerd om deze te gebruiken en net als bij de klacht van O.C. bleek het saldo €0,00 te bedragen ipv €15. De klantendienst van bol.com kon me vertellen dat de bon blijkbaar reeds op een andere account werd gebruikt... Ik ben nochtans 100% zeker dat ik de boon nog niet gebruikt heb op mijn of een ander account en had deze gespaard tot nu om een aankoop te doen (bon is 3jaar geldig). Aangezien ik een identieke klacht vond, ben ik dus niet de enige gedupeerde. Ik stelde de fout nu pas vast, enkele maanden na afloop van de actie. Misschien zijn er dus nog 'slachtoffers' die zich hier nog niet bewust van zijn. Ik zou graag een duidelijk antwoord krijgen van FFO over wat er juist misloopt en uiteraard ook een correcte rechtzetting in de vorm van een nieuwe voucher...

Berichten (1)

FFO

Naar: R. G.

25/01/2024

Beste Roos,Bedankt voor het doorgeven. Vervelend dat de code onverhoopt niet werkt.Je had ons tevens rechtstreeks kunnen benaderen aangezien we dit uiteraard voor je gaan oplossen. We gaan het direct uitzetten en je ontvangt zo snel mogelijk een nieuwe code van ons per email.Excuses voor het ongemak en mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op.Met vriendelijke groet,Team FFO


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform