Beste, net als O.C. die op 13/11/23 een klacht indiende, nam ik deel aan de actie van Delhaize die gefaciliteerd werd door het marketingbedrijf FFO (ffo.nl). Na aankoop van een aantal specifieke producten van P&G kreeg ik een voucher twv 15 euro om te besteden op Bol.com. Op 10/11/23 kreeg ik een mail van FFO met het bonnr en een pincode. Gisteren heb ik geprobeerd om deze te gebruiken en net als bij de klacht van O.C. bleek het saldo €0,00 te bedragen ipv €15. De klantendienst van bol.com kon me vertellen dat de bon blijkbaar reeds op een andere account werd gebruikt... Ik ben nochtans 100% zeker dat ik de boon nog niet gebruikt heb op mijn of een ander account en had deze gespaard tot nu om een aankoop te doen (bon is 3jaar geldig). Aangezien ik een identieke klacht vond, ben ik dus niet de enige gedupeerde. Ik stelde de fout nu pas vast, enkele maanden na afloop van de actie. Misschien zijn er dus nog 'slachtoffers' die zich hier nog niet bewust van zijn. Ik zou graag een duidelijk antwoord krijgen van FFO over wat er juist misloopt en uiteraard ook een correcte rechtzetting in de vorm van een nieuwe voucher...