Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Tickets Monet via De Morgen en Fever
Vouchers aangekocht via De Morgen webshop Vervolgens aankopen van tickets via Fever Dat loopt helemaal fout Geen terugbetaling en blijvende problemen met helpdesk
Incompetente sales service
€26 verloren voor één verkeerd ticket! Graag wil ik duidelijk maken wat er tijdens de laatste e-mailwisseling is gebeurd: Rolstoelticket automatisch geselecteerd bij de eerste bestelling: Bij het plaatsen van mijn bestelling werd automatisch een rolstoelticket geselecteerd, waardoor ik in totaal 5 tickets had, één te veel. Eerste reactie: De eerste reactie van hun kant was dat er verder niets gedaan kon worden. Tweede reactie: Vervolgens werd mij geadviseerd om de bestelling te annuleren en opnieuw te plaatsen. Op basis van dit advies heb ik gehandeld, vertrouwend op hun begeleiding. Probleem bij herplaatsing: Bij het opnieuw plaatsen van de bestelling bleek dat de tickets niet langer onder de Black Friday-promotie vielen, wat resulteerde in een prijsverhoging van €26 voor de 4 tickets. Deze situatie heeft onnodig veel tijd en energie van mij gekost. Daarom heb ik vriendelijk, maar met nadruk, verzocht om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Antwoord: Het simpele antwoord was: "Wij kunnen niets doen." Mijn verzoek: Ik eis mijn originele bestelling terug.
annulatie toegang Van Gogh tentoonstelling Brussel zonder reden en nog steeds enkel boekbaar via Fev
BesteIk bestelde op 22 januari online VIP toegangstickets voor de Van Gogh Immersive experience: 2 volwassenen + 2 kids.Dit verloopt noodgedwongen via Fever.Op 6 februari laten ze via mail doodleuk weten dat de tickets `'door onvoorziene omstandigheden' gecanceld worden en dat mijn totaal tegoed van 92euro als voucher geldig blijft tot november...Er is zelfs geen terugbetaling en dus de verplichting dit aan 'iets' anders te spenderen, binnen een bepaald tijdsbestek dan nog wel.And last but not least: ik stel vast dat fever nog steeds tickets aanbiedt op de kwestieuze datum van 10 maart...Ik zou ofwel mijn geld terugwillen, ofwel en preferentieel gewoon naar de tentoonstelling gaan zoals gepland.VIP tickets volwassenen: Ticket ID 54099478VIP tickets kids: Ticket ID 54099479Ik heb uiteraard al het mailverkeer voorhanden.Ik blijf graag ter uwer beschikking voor extra info,Mvg
Harry Potter Experience gereserveerd en door Fever geannuleerd ter plaatse
Wij hebben oorspronkelijk tickets gereserveerd voor de Harry Potter Experience op donderdag 29 december om 20u00. Ter plaatse aangekomen werd de wandeling geannuleerd wegens technische problemen. Wij kregen een voucher ter waarde van de oorspronkelijke tickets (152 EUR). We konden hiermee nieuwe tickets kopen maar moesten bijbetalen omdat de tickets ondertussen duurder geworden waren. We betaalden uiteindelijk 198 EUR ipv 152 om opnieuw te gaan op 6 januari. Ik heb een klacht gestuurd naar Fever om te vragen de tickets te kunnen verplaatsen aan dezelfde voorwaarden. Ik kreeg enkel de keuze om het verschil te betalen of mijn geld terug te vragen. Ticket nummers nieuwe datum: 36506837, 36506839, 36506838. Ik had verwacht de 46 EUR verschil niet te moeten betalen. Het is een zeer dure bedoening en ik zou oorspronkelijk nooit tickets hebben gereserveerd aan zulke prijs: 198 EUR voor 4 personen voor een eandeling van 1-2 uur.
Terugbetaling tickets van een door de organisator geannuleerd evenement (Harry Potter
Beste, ik bestelde bij u tickets voor het evenement Harry potter: a forbidden forest experience in Lennik, datum 28 december 2022. Daar aangekomen werd na meer dan anderhalf uur wachten in de regen en wind, door de aanwezige stewards gemeld dat het evenement geannuleerd werd wegens technische problemen. Tickets zouden worden ingeruild of terugbetaald. Thuisgekomen bleek in onze mailbox een voucher te zitten om onze tickets in te ruilen voor een andere dag. Wij hebben hierop gereageerd dat we deze voucher weigeren, hij is voor ons immers nutteloos. Wij willen het bedrag dat we betaalden (118.50€), graag teruggestort zien op onze rekening. Nogmaals hiervoor vrijaf nemen, de verplaatsing en daarbij horende kosten doen, is voor ons geen optie. Ondertussen hebben we vernomen dat dit evenement al meerdere keren op dezelfde manier geannuleerd werd (10 december, 28 december, 29 december) . Telkens moesten gezinnen met (jonge) kinderen minstens een uur wachten in de regen) alvorens ze te horen kregen dat het evenement geannuleerd werd. Zie oa de vele reacties op Google reviews.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten