€26 verloren voor één verkeerd ticket!
Graag wil ik duidelijk maken wat er tijdens de laatste e-mailwisseling is gebeurd:
Rolstoelticket automatisch geselecteerd bij de eerste bestelling: Bij het plaatsen van mijn bestelling werd automatisch een rolstoelticket geselecteerd, waardoor ik in totaal 5 tickets had, één te veel.
Eerste reactie: De eerste reactie van hun kant was dat er verder niets gedaan kon worden.
Tweede reactie: Vervolgens werd mij geadviseerd om de bestelling te annuleren en opnieuw te plaatsen. Op basis van dit advies heb ik gehandeld, vertrouwend op hun begeleiding.
Probleem bij herplaatsing: Bij het opnieuw plaatsen van de bestelling bleek dat de tickets niet langer onder de Black Friday-promotie vielen, wat resulteerde in een prijsverhoging van €26 voor de 4 tickets.
Deze situatie heeft onnodig veel tijd en energie van mij gekost. Daarom heb ik vriendelijk, maar met nadruk, verzocht om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Antwoord: Het simpele antwoord was: "Wij kunnen niets doen."
Mijn verzoek: Ik eis mijn originele bestelling terug.