Terug

Incompetente sales service

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Reservering

Klacht

J. V.

Naar: Fever

05/12/2024

€26 verloren voor één verkeerd ticket! Graag wil ik duidelijk maken wat er tijdens de laatste e-mailwisseling is gebeurd: Rolstoelticket automatisch geselecteerd bij de eerste bestelling: Bij het plaatsen van mijn bestelling werd automatisch een rolstoelticket geselecteerd, waardoor ik in totaal 5 tickets had, één te veel. Eerste reactie: De eerste reactie van hun kant was dat er verder niets gedaan kon worden. Tweede reactie: Vervolgens werd mij geadviseerd om de bestelling te annuleren en opnieuw te plaatsen. Op basis van dit advies heb ik gehandeld, vertrouwend op hun begeleiding. Probleem bij herplaatsing: Bij het opnieuw plaatsen van de bestelling bleek dat de tickets niet langer onder de Black Friday-promotie vielen, wat resulteerde in een prijsverhoging van €26 voor de 4 tickets. Deze situatie heeft onnodig veel tijd en energie van mij gekost. Daarom heb ik vriendelijk, maar met nadruk, verzocht om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Antwoord: Het simpele antwoord was: "Wij kunnen niets doen." Mijn verzoek: Ik eis mijn originele bestelling terug.

Berichten (1)

Fever

Naar: J. V.

07/12/2024

Beste, Bedankt voor je bericht! We hebben je casus doorgestuurd ter verwerking naar de relevante afdeling en we zullen spoedig contact met je opnemen. Laat het ons weten als we nog iets voor je kunnen doen, want we helpen je graag.😊 Bedankt dat je Fever gebruikt. Met vriendelijke groeten, Fever Team www.feverup.com Op 5 december 2024 om 18:45:15 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [Y2G3NJ-2MGW2]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform