Terug

Problemen met tickets

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. P.

Naar: Fever

20/12/2025

Dag ik had een bestelling geplaats voor de Titanic experience. Nu wou ik ze naar vip veranderen ik had de juiste dag aan geduid maar de site had een ticket teveel aangeduid. Ik verander dit en dan veranderd de datum naar weer een andere dag zonder dit aangeduid te hebben. Nu is deze datum al verlopen en ben ik mijn geld kwijt en moet ik nieuwe tickets kopen.

Berichten (1)

Fever

Naar: D. P.

21/12/2025

Hallo Klachtaankoop, Bedankt dat je contact hebt opgenomen met Fever! Graag ontvangen we een email adres van de gebruiker of een ticket ID van de gebruiker. Op deze manier kunnen we betere informatie geven. Laat het ons weten als we je nog ergens mee kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Fever Team www.feverup.com Op 20 december 2025 om 21:15:24 UTC schreef klachten@test-aankoop.be:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform