FARYS

ENERGIE EN WATER

Score

100 punten
Uitstekende klantendienst
Berekening van de score
Status Value
Open 0,00%
Closed 100,00%
  • 18 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 100% opgeloste klachten via het platform
0 dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 6 dagen

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 0 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • Y. S.

    11/07/2020

    Correctie Jaarafrekening 2020

    FARYS ENERGIE EN WATER

    "Beste, Ik ontving van Farys in juni 2020 mijn meterstandenbrief. Met de afrekening werd er doorgegeven dat ik als alleenstaande 96m³ zou verbruikt hebben op 1 jaar tijd. Vorig jaar ontving ik GE..."
  • T. M.

    10/07/2020

    Foute meterstand door gegeven bij faryd

    FARYS ENERGIE EN WATER

    "Beste ik heb bij farys reeds 5 jaar de verkeerde meterstanden door gegeven. Ik woon in een appartement met 2 gezinnen. Ik heb blijkbaar al 5 jaar dezelfde meterstand doorgegeven van mijn onderbuur. Wa..."
    afgesloten Succesvol
  • C. V.

    17/06/2020

    Problemen met administratieve kosten

    FARYS ENERGIE EN WATER

    "Beste, Ik verhuur 2 panden, gezien deze vrijgekomen waren heb ik tijdelijk het abonnement op mijn naam gezet. Hiervoor heeft Farys 3x administratieve kosten aangerekend. Echter kan ik hiermee niet a..."
  • G. D.

    16/03/2020

    Factuur wordt aangerekend aan de verkeerde persoon

    FARYS ENERGIE EN WATER

    "Beste, Ik ben eigenaar van een pand te Lede. In dit pand zijn 2 entiteiten verhuurd, eentje daarvan is een nachtwinkel, de andere een woonst. De huurders van de woonst hadden een contract bij de wat..."
    afgesloten Succesvol
  • W. D.

    15/11/2019

    Dreiging afsluiten water

    FARYS ENERGIE EN WATER

    "Van: "Farys" [no-reply@farys.be] Aan: "DE MAESSCHALCK WILLIAM" [william.dm@telenet.be] Verzonden: Vrijdag 15 november 2019 12:58:04 Onderwerp: 1256351 - Nieuwe aanvraag: Andere vraag Hallo Wi..."
    afgesloten Succesvol
  • W. G.

    15/10/2019

    Geen waterstanden komen opnemen en dan 7 jaar in 1 jaar gefactureerd

    FARYS ENERGIE EN WATER

    "graag bemiddeling voor een klacht tegen Tmvw/waterlink/Farys/ ivm met het niet komen opnemen van de meterstanden in 7 jaar, en dan het verbruik van 7 jaar aanreken in over gebruik van 1 jaar aan de hu..."
    afgesloten Succesvol
  • R. G.

    12/09/2019

    keuring farys sanitaire installatie

    FARYS ENERGIE EN WATER

    "beste, bij de keuring van de installatie van mijn dochter voor sanitaire installatie werd deze afgekeurd omwille van het feit dat er een mogelijkheid bestond van samenloop van warm en kooud water a..."
    afgesloten Succesvol
  • J. S.

    30/08/2019

    Teveel betaald gedurende 14 jaren

    FARYS ENERGIE EN WATER

    "Beste, Wij zijn op 22/05/2005 in onze huidige woning gaan wonen. De wateraansluiting werd op mijn naam geopend bij Farys. Vanaf dan zijn wij gefactureerd geweest voor verbruik zonder gedomicili..."
    afgesloten Succesvol
  • V. L.

    9/07/2019

    korting volgens gedomicilieerden

    FARYS ENERGIE EN WATER

    "Beste , betreft korting volgens gedomicilieerden , mijn tussentijdse factuur is periode 23/10/2018 - 28/06/2019 . tot 31/12/2018 krijg ik korting voor 4 gedomicilieerden ( vorige eigenaars woonden hie..."
    afgesloten Succesvol
  • E. G.

    25/03/2019

    Problemen met facturen.

    FARYS ENERGIE EN WATER

    "In november werd er een teller geplaatst door de eigenares, echter maken wij gebruik van grondwater, en is de binneninstallatie niet aangesloten op de teller. Er is zelfs nog geen goedkeuring van de b..."
    afgesloten gedeeltelijk succesvol Behandeld door Test Aankoop

Bekijk alle klachten