Farys

ENERGIE EN WATER

Score

76 punten
Goede klachtenafhandelingsdienst
Berekening van de score
Status Waarde
Open 9
Gesloten 44,44%
  • 9 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 44% gesloten klachten via het platform
10 dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 5 dagen

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 10 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • L. A.

    26/04/2022

    Veel te veel gefactureerd in 2020 en 2021 Diepestraat 135 Aalst

    Farys ENERGIE EN WATER

    "Geachte Test Aankoop, Ik heb veel te veel water betaald in 2020 en 2021 in mijn oude adres betaald.zeker in 2021 kwaartal 386€ en is gestegen naar boven 500€ en ik ben verhuisd naar een nieuw adres..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • S. V.

    25/03/2022

    teveel verbruik aangerekend na plaatsen digitale meter

    Farys ENERGIE EN WATER

    "Geachte, Vorig jaar maart (2021) werd een digitale meter bij mij thuis geplaatst. Bij de afrekening dit jaar merkte ik dat mijn waterverbruik maar liefst verdubbeld is! Dat klopt niet met de realite..."
    afgesloten Succesvol
  • E. D.

    22/03/2022

    Administratieve kost

    Farys ENERGIE EN WATER

    "Beste, Farys rekende mijn dochter vorig jaar een administratieve kost van €10 aan wegens laattijdige betaling. Alle facturen werden altijd tijdig betaald, op deze ene factuur na. Ze vond het dan o..."
    afgesloten Succesvol
  • I. V.

    20/11/2021

    Overname water

    Farys ENERGIE EN WATER

    "Beste, wij hebben sinds augustus 2021 een overname gedaan van watermeter op hetzelfde adres. Nu sturen ze de rekening van 2020 tot 2021 naar ons terwijl ze geen bewijs hebben van dat wij een contract ..."
  • P. V.

    3/09/2021

    Grote waterlek wegens fout van Farys

    Farys ENERGIE EN WATER

    "Geachte, Op 15-3-21 heb ik een klacht gestuurd aan de watermaatschappij Farys wegens een abnormaal hoge waterfactuur. Normaal is mijn jaarverbruik ~52m³ en de factuur ~320€ De laatste factuur verm..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • S. V.

    7/07/2021

    Zand in leidingen en Farys reageert niet

    Farys ENERGIE EN WATER

    "Beste, In juli 2020 maakte ik reeds melding van overvloedig zand in onze waterleidingen, met een verstopping van alle kranen tot gevolg. Na een dag kranen afvijzen en reinigen lukte het weer om wat..."
    afgesloten Succesvol
  • C. K.

    8/05/2021

    Waterafrekening door fout farys

    Farys ENERGIE EN WATER

    "Beste, Ik woon op een app nieuwbouw en wij hebben meerdere watermeters . Wij wonen daar nu al 5 jaar en en kregen daar een watermeter toegewezen die overeenkomt met ons app nu zou farys in hun syste..."
  • W. V.

    23/04/2021

    Herstellingswerken Asbeekstraat 15 1730 Asse

    Farys ENERGIE EN WATER

    "Beste, op maandag 20 april werden herstellingswerken ten gevolge van een waterlek in de staat uitgevoerd. Het terug opvullen van de put zou door een andere equipe gebeuren. Ten gevolge hiervan is mij..."
    afgesloten Succesvol
  • L. B.

    8/02/2021

    factuur van 1.12€

    Farys ENERGIE EN WATER

    "beste: na al die problemen in de bruggestraat 148 8755 ruiselede , durven jullie nog mij een factuurtje sturen van 1.12€en daar ik al bijna in de vlaagtweg 18 al bijna 2 jaar verkocht heb , het gaat ..."
    afgesloten Succesvol
  • J. D.

    26/11/2020

    Onverklaarbaar hoog verbruik

    Farys ENERGIE EN WATER

    "Beste, Bij verhuis van onze huurwoning werd de watertellerstand opgemeten. Na digitaal ingave van de tellerstand, kregen we de melding dat een verhoogde verbruik werd waargenomen. Dit verbruik bedra..."
    afgesloten Succesvol

Bekijk alle klachten