FARYS

ENERGIE EN WATER

Score

65 punten
Goede klachtenafhandelingsdienst
Berekening van de score
Status Waarde
Open 17
Gesloten 82,35%
  • 17 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 82% gesloten klachten via het platform
6 dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 8 dagen

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 6 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • C. K.

    8/05/2021

    Waterafrekening door fout farys

    FARYS ENERGIE EN WATER

    "Beste, Ik woon op een app nieuwbouw en wij hebben meerdere watermeters . Wij wonen daar nu al 5 jaar en en kregen daar een watermeter toegewezen die overeenkomt met ons app nu zou farys in hun syste..."
  • W. V.

    23/04/2021

    Herstellingswerken Asbeekstraat 15 1730 Asse

    FARYS ENERGIE EN WATER

    "Beste, op maandag 20 april werden herstellingswerken ten gevolge van een waterlek in de staat uitgevoerd. Het terug opvullen van de put zou door een andere equipe gebeuren. Ten gevolge hiervan is mij..."
    afgesloten Succesvol
  • L. B.

    8/02/2021

    factuur van 1.12€

    FARYS ENERGIE EN WATER

    "beste: na al die problemen in de bruggestraat 148 8755 ruiselede , durven jullie nog mij een factuurtje sturen van 1.12€en daar ik al bijna in de vlaagtweg 18 al bijna 2 jaar verkocht heb , het gaat ..."
    afgesloten Succesvol
  • J. D.

    26/11/2020

    Onverklaarbaar hoog verbruik

    FARYS ENERGIE EN WATER

    "Beste, Bij verhuis van onze huurwoning werd de watertellerstand opgemeten. Na digitaal ingave van de tellerstand, kregen we de melding dat een verhoogde verbruik werd waargenomen. Dit verbruik bedra..."
    afgesloten Succesvol
  • E. T.

    18/08/2020

    Rekenen onrechtvaardig dubbel aan

    FARYS ENERGIE EN WATER

    "Graag hadden wij klacht neergelegd. Farys stuurt ons een slotfactuur die volgens mij niet rechtvaardig is. Volgens hen vervalt ons recht op basistarief omdat wij in het verleden akkoord zijn gegaa..."
    afgesloten Succesvol
  • Y. S.

    11/07/2020

    Correctie Jaarafrekening 2020

    FARYS ENERGIE EN WATER

    "Beste, Ik ontving van Farys in juni 2020 mijn meterstandenbrief. Met de afrekening werd er doorgegeven dat ik als alleenstaande 96m³ zou verbruikt hebben op 1 jaar tijd. Vorig jaar ontving ik GE..."
    afgesloten Succesvol
  • T. M.

    10/07/2020

    Foute meterstand door gegeven bij faryd

    FARYS ENERGIE EN WATER

    "Beste ik heb bij farys reeds 5 jaar de verkeerde meterstanden door gegeven. Ik woon in een appartement met 2 gezinnen. Ik heb blijkbaar al 5 jaar dezelfde meterstand doorgegeven van mijn onderbuur. Wa..."
    afgesloten Succesvol
  • C. V.

    17/06/2020

    Problemen met administratieve kosten

    FARYS ENERGIE EN WATER

    "Beste, Ik verhuur 2 panden, gezien deze vrijgekomen waren heb ik tijdelijk het abonnement op mijn naam gezet. Hiervoor heeft Farys 3x administratieve kosten aangerekend. Echter kan ik hiermee niet a..."
    afgesloten Succesvol
  • G. D.

    16/03/2020

    Factuur wordt aangerekend aan de verkeerde persoon

    FARYS ENERGIE EN WATER

    "Beste, Ik ben eigenaar van een pand te Lede. In dit pand zijn 2 entiteiten verhuurd, eentje daarvan is een nachtwinkel, de andere een woonst. De huurders van de woonst hadden een contract bij de wat..."
    afgesloten Succesvol
  • W. D.

    15/11/2019

    Dreiging afsluiten water

    FARYS ENERGIE EN WATER

    "Van: "Farys" [no-reply@farys.be] Aan: "DE MAESSCHALCK WILLIAM" [william.dm@telenet.be] Verzonden: Vrijdag 15 november 2019 12:58:04 Onderwerp: 1256351 - Nieuwe aanvraag: Andere vraag Hallo Wi..."
    afgesloten Succesvol

Bekijk alle klachten