Terug

Te duur klopt niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

C. D.

Naar: Farys

03/09/2025

Ik leg hieronder uit waarom ik een waterscan aanvraag Ik geef hieronder een woordje uitleg waarom deze factuur niet correct is Hallo, Ik kreeg verleden week mijn afrekening water , de volle 1101,76 euro . Verleden jaar -195,18 euro / Terug dus. Ik heb gebeld , Ik heb de lek check gedaan. Ik heb geen verlies ergens. Ik vergeleek de facturen dit jaar en verleden jaar . Ik zie nu dat ze mij nu Comforttarief aanrekenen ?? Terwijl mijn dochter uit het huis is nu die samen met schoonzoon veel meer water verbruikte dan nu het geval is , was en plas veel minder is . Ik geen zwembad heb, zelfs geen auto afwas thuis, weinig sproei en zelf regenwater gebruik hiervoor . Waarom wordt deze luxe mij aangerekend ? Ik protesteer deze factuuur. Er loopt momenteel een dossier 303529010

Berichten (1)

Farys

Naar: C. D.

09/09/2025

Geachte heer, mevrouw Wij bezorgen onze klant - onder meer om redenen van privacy - een apart antwoord per e-mail. U vindt meer informatie over onze privacyverklaring op www.farys.berivacybeleid. Heeft u nog vragen, dan helpen wij u graag verder via www.farys.be/contact of via het nummer 078 35 35 99. Met vriendelijke groeten Farys klantendienst ----------------------------------------- Oorspronkelijke tekst Van:klachten@test-aankoop.beAan:Klantendiensten klantendienst@farys.beCC:Verzonden:03.09.25 09:49:19Onderwerp:Te duur klopt niet ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

Bemiddeling door Testaankoop 18 september 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform