Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
falinas.nl onrechtmatige afhoudingen van mijn visa kaart
Sinds ettelijke maanden gaat er 2x per maand een bedrag van mijn visa kaart tbv € 31.90 Dit zonder enige toestemming/aanvraag van mijnentwege. Contactgegevens zoeken van falinas.nl vind ik niet. Hoe kan ik deze betalingen stoppen en eventueel mijn geld terug vragen dat nu toch beging op te lopen! Dank bij voorbaat voor jullie advies/hulp Vriendelijke groeten Nadia Herreman +32 474 690 494
Falinas abonnement
Beste,Ik was op zoek naar bolvormige wijnglazen en na zoeken op het internet vond ik deze bij Falinas Home (adres: Falinas Home , Vesterå 15, 9000 Aalborg, Denmark). Meegenomen was ook het feit dat er geen verzendinskosten waren.Ik bestel dus 2 sets van 12 glazen, waarna ik een orderbevestiging kreeg samen met een mail dat ik VIP-klant ben en lid van Falinas. Bij de bestelling werd hierop niet gewezen. Het wordt je niet gevraagd, want ik wil dit absoluut niet, het wordt je automatisch opgelegd.Door lid te worden van Falinas Home, zal uw lidmaatschap automatisch elke 14 dagen verlengen tegen de huidige prijs van €37.00. U kunt het lidmaatschap op elk gewenst moment (na de eerste 24 uur) annuleren door in te loggen op uw account of te schrijven aan ons klantenondersteuningsteam op support@falinas-home.com.Ik heb gisteren 30/07 dit lidmaatschap opgezegd waarna ik een mail krijg met de mededeling dat Uw opzeggingstermijn is vandaag ingegaan. Uw lidmaatschap zal eindigen op 29/08/2022. Dit betekend dat Falinas tot die datum om de 14 dagen m.n. 2x 37 euro van mijn rekening (MasterCard) kan halen.Kan dit zo maar? Is dit wettelijk? Kunnen jullie nagaan of ik dit kan vermijden en hoe?Bij voorbaat dank voor de opvolging van mijn klacht.Ik hou alle e-mailcorrespondentie en factuur voor jullie ter inzage.Vriendelijke groet,Hilde Beyens
Oplichting
Beste,ik heb me reeds twee maal uitgeschreven als lid bij jullie online shop. Eerst heb ik de annulering ingevoerd via jullie webshop. Helaas zonder gehoor.Daarna bebben jullie via chat én mail me op 15 februari 2022 bevestigd dat ik uitgeschreven ben en dus dat er geen geld meer van mijn rekening zou gaan. Helaas is er terug geld van mijn rekening, ook al ben ik geen lid meer. Hoe gaan jullie dit zo snel mogelijk oplossend ? Mijn geduld raakt na maanden op... niets lijkt gehoor te hebben. Dit is oplichting .Het was trouwens nooit mijn bedoeling geweest om lid te worden maar dat leek een verdoken voorwaarde te zijn bij de eerste aankoop.Ik hoop op een snelle en correcte rechtzetting, Christine Wauters
Onrechtmatig geld afhalen van mastercard
GeachteMijn vriendin heeft een parfum besteld op falinas.com en betaald met mijn MasterCard. 59,99 €. Dit is inmiddels 2 weken geleden maar we zullen er maar van uit gaan dat het pakket zal toekomen. Mijn klacht echter gaat over dat ze me onrechtmatig nog eens 37€ afhouden, en dit maandelijks om dan aan hoge kortingen producten aan te kopen. Dit is echter nooit gevraagd geweest, laat staan dat ik er mee akkoord zou gaan. Graag had ik dan ook mijn geld teruggekregen en dat er geen geld meer van mijn MasterCard gaat.Alvast bedanktGroeten
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten