Beste,Ik was op zoek naar bolvormige wijnglazen en na zoeken op het internet vond ik deze bij Falinas Home (adres: Falinas Home , Vesterå 15, 9000 Aalborg, Denmark). Meegenomen was ook het feit dat er geen verzendinskosten waren.Ik bestel dus 2 sets van 12 glazen, waarna ik een orderbevestiging kreeg samen met een mail dat ik VIP-klant ben en lid van Falinas. Bij de bestelling werd hierop niet gewezen. Het wordt je niet gevraagd, want ik wil dit absoluut niet, het wordt je automatisch opgelegd.Door lid te worden van Falinas Home, zal uw lidmaatschap automatisch elke 14 dagen verlengen tegen de huidige prijs van €37.00. U kunt het lidmaatschap op elk gewenst moment (na de eerste 24 uur) annuleren door in te loggen op uw account of te schrijven aan ons klantenondersteuningsteam op support@falinas-home.com.Ik heb gisteren 30/07 dit lidmaatschap opgezegd waarna ik een mail krijg met de mededeling dat Uw opzeggingstermijn is vandaag ingegaan. Uw lidmaatschap zal eindigen op 29/08/2022. Dit betekend dat Falinas tot die datum om de 14 dagen m.n. 2x 37 euro van mijn rekening (MasterCard) kan halen.Kan dit zo maar? Is dit wettelijk? Kunnen jullie nagaan of ik dit kan vermijden en hoe?Bij voorbaat dank voor de opvolging van mijn klacht.Ik hou alle e-mailcorrespondentie en factuur voor jullie ter inzage.Vriendelijke groet,Hilde Beyens