Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
kapotte tv gekocht
Beste,Op 6/01/2021 nieuwe tg lg nanocell gekocht,bij installatie thuis bleek scherm van tv kapot te zijn.Dag na aankoop op 7/01/2021 tv terug gebracht naar electrostock harelbeke.Na 3 weken is de tv nog steeds niet opgestuurd naar lg laat staan hersteld.Gisteren op 28/01/2021 voor de zoveelste maal contact gehad,de verantwoordelijke melde dat ze vandaag opde baas zouden aanspreken....Vandaag terug naar electrostock geweest,blijkt dat ze hun baas nog niet gesproken hadden...Deed een voorstel om opleg te doen voor duurdere tv,ook dit word geweigerd.De verantwoordelijke van winkel zijn niet eerlijk met mij.Ik betaalde 844 euro voor een kapotte tv en heb nog niets terug in garantie.Ik deed ook voorstel om mijn volledig bedrag terug te krijgen,ook dit word geweigerd
Oven kapot na 8 maand (2 jaar garantie) en geen enkele reactie of communicatie over herstelling
Beste,Wij kochten in september 2019 een volledig nieuw gasfornuis met oven twv €800 bij Electrostock. Een dikke 2 weken geleden warmde onze oven van de ene dag op de andere niet meer op. Wij zijn een taverne en zijn verplicht gesloten, wouden starten met take away en dit kan nu niet. Ik heb onmiddellijk contact opgenomen met Electrostock Gent (aangezien wij dit in Ronse kochten en die winkel reeds gesloten is) waarop de verkoper in Gent mij doorstuurde naar Electrostock Aalst omdat er daar een hersteldienst zou zitten. De letterlijke woorden van de verkoper in Gent waren: je kan best gewoon een mail sturen want ze nemen echt nooit op in Aalst en zo geschiedde. Ik heb al zeker 20 keer proberen bellen (altijd voicemail), ik heb al bijna 10 mails gestuurd en contact proberen opnemen via Messenger en nergens wordt er gereageerd. 1 keer hebben we een antwoord gehad op mail dat het werd doorgegeven aan het service center en dat is nu al bijna 2 weken geleden. Wij worden door niemand gecontacteerd om de oven te herstellen (terwijl ik meermaals gewezen heb op de zware urgentie van deze herstelling) of een afspraak vast te leggen. Als je nog meer dan een jaar garantie hebt, zou ik ook verwachten dat er toch sneller gereageerd wordt. Volgens mij heeft Electrostock ook gewoonweg geen dienst na verkoop want ik heb alleen nog maar een verkoper in de winkel zelf gesproken. Het gevolg van dit alles is dus dat wij in het ongewisse worden gelaten en NIET KUNNEN STARTEN MET TAKE AWAY IN DEZE AL ZEER ZWARE PERIODE VOOR ONS. Dit is echt een schande.Ik hoop echt oprecht dat er via deze weg iets kan gedaan worden.Mvg
Probleem na aankoop nieuw wasmachine
Wij hebben dus een nieuwe wasmachiene van AEG aangekocht in de winkel. Dit op datum van 4 januari. Speciaal iemand gevraagd om het toestel op te pikken zodat we het meteen mee naar huis konden nemen. Bij het aansluiten van het toestel blijkt dat dit niet werkt. De electronica werkt niet. Wij bellen naar het service nr van Electrostock. Daar wordt een mail opgemaakt en zou er ons nu iemand binnen de 48 uur terugbellen van de firma van AEG. Men belt een dag later terug en blijkt dat er maar een week later (12 januari) iemand kan langskomen om te kijken wat het probleem is. Partner heeft incontinentieprobleem dus wij moeten dus echt wel alle dagen kunnen wassen. Wij bellen terug naar Electrostock. Daar worden we doorverbonden met de winkelverantwoordelijke. De service dat we hiervan krijgen is echt schandalig. Ja wij weten echt wel dat we ons stopcontact moeten insteken hoor. Ze kan ons maar niet helpen en krijgen geen beleefde correspondentie meer. Dus zeggen we dat we naar de winkel komen. Terwijl we op weg zijn naar de winkel krijgen we telefoon van AEG. Nu ineens kunnen ze maandag langskomen maar kunnen wij dus nu nog altijd niet wassen. Ze dreigen ook meteen dat we vervoerskosten gaan moeten betalen als er niks aan is en probleem aan elektriciteit ligt. Wij hebben dit wel getest en onze droogkast werkt meteen in dit stopcontact. In de winkel spreken we de verkoopster aan. Die belt naar de verantwoordelijke omdat zij nog niks van het probleem wist. De winkelverantwoordelijke wilt niet tot aan de kassa komen en de verkoopster moet het zelf maar oplossen. Men had ook bij AEG gezegd aan de telefoon dat men blijkbaar het toestel gewoon kan inruilen. Maar in de winkel blijkt dit een oude procedure te zijn. Wij bellen ondertussen naar AEG. Men kan niks meer verder doen dus de verkoopster neemt de telefoon oven om verder tot een oplossing te komen. Men kan NIKS meer verder doen. Uiteindelijk kan de verkoopster regelen dat we een vervangtoestel kunnen gebruiken tot maandag. DIT IS DUS TOTAAL GEEN SERVICE NA VERKOOP VAN AEG EN DE WINKELVERANTWOORDELIJKE VAN ELECTROSTOCK IN AALST.Nu moeten wij nog afwachten wat maandag de technieker van AEG ons als oplossing aanbied. Wij moeten hiervoor thuis blijven van ons werk. Wie gaat dit vergoeden?? Dit gaat over een wasmachiene van 558 euro dus dit is toch al een serieuze aankoop
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten