Terug

kapotte tv gekocht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: electrostock

29/01/2021

Beste,Op 6/01/2021 nieuwe tg lg nanocell gekocht,bij installatie thuis bleek scherm van tv kapot te zijn.Dag na aankoop op 7/01/2021 tv terug gebracht naar electrostock harelbeke.Na 3 weken is de tv nog steeds niet opgestuurd naar lg laat staan hersteld.Gisteren op 28/01/2021 voor de zoveelste maal contact gehad,de verantwoordelijke melde dat ze vandaag opde baas zouden aanspreken....Vandaag terug naar electrostock geweest,blijkt dat ze hun baas nog niet gesproken hadden...Deed een voorstel om opleg te doen voor duurdere tv,ook dit word geweigerd.De verantwoordelijke van winkel zijn niet eerlijk met mij.Ik betaalde 844 euro voor een kapotte tv en heb nog niets terug in garantie.Ik deed ook voorstel om mijn volledig bedrag terug te krijgen,ook dit word geweigerd

Berichten (1)

electrostock

Naar: G. D.

29/01/2021

Beste,U bracht de tv terug met een inslag (directe impact) in het scherm. In vele gevallen heeft dit te maken met slecht uitpakken of op de verkeerde manier te installeren. Hierdoor kon de winkelmedewerker u niet meteen een oplossing aanbieden.De tv wordt op dinsdag 2 februari opgehaald en gaat naar de hersteldienst om te onderzoeken dat deze schade kan opgetreden zijn in de verpakking.Als blijkt dat dit mogelijks transportschade is krijgt u een nieuwe tv.Met vriendelijke groeten,Glenn LuyckxWinkelmanager ElectroStock - ES Partnersmaandag - vrijdag 10:00 tot 18:30zaterdag 10:00 tot 18:00Zon- en feesagen gesloten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform