Beste,Wij kochten in september 2019 een volledig nieuw gasfornuis met oven twv €800 bij Electrostock. Een dikke 2 weken geleden warmde onze oven van de ene dag op de andere niet meer op. Wij zijn een taverne en zijn verplicht gesloten, wouden starten met take away en dit kan nu niet. Ik heb onmiddellijk contact opgenomen met Electrostock Gent (aangezien wij dit in Ronse kochten en die winkel reeds gesloten is) waarop de verkoper in Gent mij doorstuurde naar Electrostock Aalst omdat er daar een hersteldienst zou zitten. De letterlijke woorden van de verkoper in Gent waren: je kan best gewoon een mail sturen want ze nemen echt nooit op in Aalst en zo geschiedde. Ik heb al zeker 20 keer proberen bellen (altijd voicemail), ik heb al bijna 10 mails gestuurd en contact proberen opnemen via Messenger en nergens wordt er gereageerd. 1 keer hebben we een antwoord gehad op mail dat het werd doorgegeven aan het service center en dat is nu al bijna 2 weken geleden. Wij worden door niemand gecontacteerd om de oven te herstellen (terwijl ik meermaals gewezen heb op de zware urgentie van deze herstelling) of een afspraak vast te leggen. Als je nog meer dan een jaar garantie hebt, zou ik ook verwachten dat er toch sneller gereageerd wordt. Volgens mij heeft Electrostock ook gewoonweg geen dienst na verkoop want ik heb alleen nog maar een verkoper in de winkel zelf gesproken. Het gevolg van dit alles is dus dat wij in het ongewisse worden gelaten en NIET KUNNEN STARTEN MET TAKE AWAY IN DEZE AL ZEER ZWARE PERIODE VOOR ONS. Dit is echt een schande.Ik hoop echt oprecht dat er via deze weg iets kan gedaan worden.Mvg