Wij hebben dus een nieuwe wasmachiene van AEG aangekocht in de winkel. Dit op datum van 4 januari. Speciaal iemand gevraagd om het toestel op te pikken zodat we het meteen mee naar huis konden nemen. Bij het aansluiten van het toestel blijkt dat dit niet werkt. De electronica werkt niet. Wij bellen naar het service nr van Electrostock. Daar wordt een mail opgemaakt en zou er ons nu iemand binnen de 48 uur terugbellen van de firma van AEG. Men belt een dag later terug en blijkt dat er maar een week later (12 januari) iemand kan langskomen om te kijken wat het probleem is. Partner heeft incontinentieprobleem dus wij moeten dus echt wel alle dagen kunnen wassen. Wij bellen terug naar Electrostock. Daar worden we doorverbonden met de winkelverantwoordelijke. De service dat we hiervan krijgen is echt schandalig. Ja wij weten echt wel dat we ons stopcontact moeten insteken hoor. Ze kan ons maar niet helpen en krijgen geen beleefde correspondentie meer. Dus zeggen we dat we naar de winkel komen. Terwijl we op weg zijn naar de winkel krijgen we telefoon van AEG. Nu ineens kunnen ze maandag langskomen maar kunnen wij dus nu nog altijd niet wassen. Ze dreigen ook meteen dat we vervoerskosten gaan moeten betalen als er niks aan is en probleem aan elektriciteit ligt. Wij hebben dit wel getest en onze droogkast werkt meteen in dit stopcontact. In de winkel spreken we de verkoopster aan. Die belt naar de verantwoordelijke omdat zij nog niks van het probleem wist. De winkelverantwoordelijke wilt niet tot aan de kassa komen en de verkoopster moet het zelf maar oplossen. Men had ook bij AEG gezegd aan de telefoon dat men blijkbaar het toestel gewoon kan inruilen. Maar in de winkel blijkt dit een oude procedure te zijn. Wij bellen ondertussen naar AEG. Men kan niks meer verder doen dus de verkoopster neemt de telefoon oven om verder tot een oplossing te komen. Men kan NIKS meer verder doen. Uiteindelijk kan de verkoopster regelen dat we een vervangtoestel kunnen gebruiken tot maandag. DIT IS DUS TOTAAL GEEN SERVICE NA VERKOOP VAN AEG EN DE WINKELVERANTWOORDELIJKE VAN ELECTROSTOCK IN AALST.Nu moeten wij nog afwachten wat maandag de technieker van AEG ons als oplossing aanbied. Wij moeten hiervoor thuis blijven van ons werk. Wie gaat dit vergoeden?? Dit gaat over een wasmachiene van 558 euro dus dit is toch al een serieuze aankoop