Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 58
- Aantal klachten *
- 38
- Afgesloten klachten*
- 86%
- Antwoordratio*
- 14 dagen
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
Onterechte aanrekeningen Ecollect AG
Ik heb vorige jaar een onterechte aanrekening ontvangen via Ecollect AG, om een openstaande rekening te betalen van Datemij.com Ik heb toen via mail naar Ecollect geantwoord met een officieel document, en via mail verstuurd. Na enkele mails gestuurd te hebben, bleven zij aandringen om te betalen, wat ik dan uiteindelijk wel heb gedaan. Omdat het mij op de site van Datemij, niet bgelukt was van het abbonoment stop te zetten, heb ik een mail naar Datemij gestuurd, voor opzegging. Ook een mail gestuurd voor opzegging naar Ecollect AG. Nu zijn we bijna een jaar verder, en krijg ik terug een mail van Ecollect AG, om een nieuwe aanrekening. Kunnen jullie mij hier in helpen?
onterechte en agressieve betalingsvordering na opzeg
Beste, op datum van vandaag 11/12/2025 ontving ik een schrijven van eCollect waarin ze 410.48€ terugvorderen. Dit voor een zogezegd order van ModeFlirt. Ik had destijds éénmalig een abonnement genomen op deze site en die volgens hun eigen voorwaarden opgezegd via HowLogic én daar ook bevestiging van gekregen via mail op 13/10/2025. Aangezien er betalingen van mijn rekening bleven gaan (op naam van Novalnet AG) heb ik die teruggevorderd bij de bank én heeft mijn bank die rekening op de zwarte lijst gezet. Intussen krijg ik dreigmails van eCollect (27/11, 28/11) en nu dus ook een papieren schrijven. Akelig te weten dat ze mijn adres hebben. Ik wil dan ook klacht indienen tegen deze zeer agressieve aanpak van eCollect en mij volledig vrijstellen van eender welke betaling dan ook. ps: B9T32664 referentie is de betalingsreferentie die ze vragen, een klant nr heb ik niet gevonden alvast bedankt voor jullie hulp in deze kwestie, Jan
Betalings uitnodiging.
Beste, Ik heb meerdere malen in mijn mailbox (spam) een betalingsaanvraag gekregen voor het annuleren van een bepaalde abonnement op 1 of ander dating site waar ik eigelijk niks van weet. De website heet : datemij.com Er is in het verleden een domiciering van mijn rekening gegaan naar novalnet ag en vendo services GMBH Waar ik ook niet van afwist dus heb deze terug gevorderd langs mijn bankapp en sinds dan word ik constant lastig gevallen. Ik heb dit ook willen aangeven aan mijn bank maar nog niet direct de tijd kunnen vinden om tot daar te gaan aangezien de banken al dicht zijn na mijn werkuren.. Nu heb ik na enkele spam mails een brief ontvangen waarin staat dat ik 372,25 euro moet betalen en er anders juridische gevolgen zullen komen. Dit lijkt mij heel onterecht en ik voel mij toch onderdrukt en ik heb bang dat er gegevens van mij dus rondgaan. In bijlage de brief.
Onterechte facturen
Fraude van nepdatingsites En ik wil deze niet betalen Hieronder de bijlages en heb nog andere brieven gekregen...
Stopzetting abonnement datingsite - Factuur van €370
Ik heb maar een maand gebruik gemaakt van (Datemij.com/oplichters)abonnement gebruikt en stop gezet nu eisen ze 370 euro dat is niet terecht .En graag zou ik een klacht indienen tegen hun .
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 14 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
