Onaanvaardbaar

13 punten Info

Dit bedrijf heeft een slechte score


Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Meest recente klachten

B. J.
5/09/2025

abonnement rekening

Geachte mevrouw/heer, Op 17/07/25, zou ik op een site een abonnement hebben afgesloten dit is echter nooit gebeurt. heb op 5/09/2025 een brief gekregen dat ik 373 euro zou moeten betalen; als ik dat niet zou doen zouden ze verdere stappen ondernemen. deze brief kwam van ecollect. op de brief staan ook 3 verschillende adressen. daarom zou ik graag dat jullie hier stappen naar ondernemen en mij wat advies kunnen geven wat ik hier mee moet doen Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

In behandeling
M. D.
2/09/2025

Fraude account

Beste, Op 02/08/2025 ontvangde wij een brief van eCollect dat er 1 openstaand account is met als bedrag €238,38. De site dat vermeld is hebben wij nog nooit van gehoord. We hebben daarvoor ook nooit een mail van hun ontvangen. Ik zag dat er een bepaald bedrag betaald moest worden voordat een startabbonement zou kunnen starten maar dat hebben we nooit betaald dus denken we dat het niet door ons is gebeurd. Op 15/08/2025 kregen we weer een brief waarin staat dat het bedrag verhoogt is naar €364.73. We hebben als 3 keer het account willen opzeggen maar nooit een reactie daarop, nu hebben we een mail ontvangen waarin staat dat er plots op een andere site openstaande accounts staat, waar wij ook nooit van wisten met daarbij 6 openstaande rekeningen.

In behandeling
M. D.
16/06/2025

Openstaande betaling

Samen met een vriend hebben wij in februari 24 via Sixt een auto gehuurd in Portugal. Wij hebben deze terug binnengebracht, betaald en alles was in orde. Begin deze maand zag ik in mijn spambox een mail met een openstaande betaling van eCollect AG. Dit zou betrekking hebben op een invoice (tolwegen) waarbij dit al is opgelopen tot 180euro doordat ik deze mail nooit opgemerkt heb in mijn zakelijke mailbox. Ik heb eCollect meteen proberen contacteren, na enkele dagen geen antwoord heb ik een tweede mail gestuurd. Ook heb ik Sixt proberen bereiken maar tot op heden nog steeds geen antwoord. Als ik de mail moet geloven zouden er nog extra kosten bijkomen als ik niet betaald zou hebben op 16/06, ondanks de meerdere mails die ik al anderhalve week geleden gestuurd heb. Ooko van Sixt zelf heb ik nooit een mail ontvangen over tolkosten.

Afgesloten
I. P.
14/05/2025

Betalingsvorderingen

Geachte mevrouw/heer, Op [datum], [beschrijf kort welk product of dienst je op die datum hebt gekocht met eventuele referentie. ] Ik stel echter vast dat [Uitleg van het ondervonden probleem, de reden van uw klacht]. Dit heeft geleid tot [uitleg over de ongemakken/schade] Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen [beschrijf de actie/reactie die u van het bedrijf verwacht en tegen wanneer]. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Afgesloten
S. P.
18/02/2025

DATEMIJ.COM - FINDEPARTNER.COM

Beste, U stuurt mij een schrijven dat volledig onjuist is, ik neem slechts voor één maand een abonnement op " DATEMIJ". Waarvoor ik op tijd het abonnement stop heb gezet. Nadien schrijven jullie mijn ongevraagd in voor "FINDEPARTNER" . Zelfs waar ik nooit een account heb gehad. Ik heb jullie hiervoor een mail gestuurd en antwoord op gekregen zie bijlage. Bij deze wens ik geen betaling te doen omwille dat dit om pure oplichting gaat. Met vriendelijke groeten, Sam Pauwels

Opgelost

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 20 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform