Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem met Bestelling en kwaliteit
*Betreft: Klacht over bestelling en service op luchthavenfiliaal buiten* Geachte, Gisteren 13/06/25 bestelde ik bij uw filiaal op de luchthaven een aardbei milkshake met slagroom voor mijn dochter. Tot mijn grote verbazing kreeg ik een kleine koffiebeker met deksel, waardoor ik even dacht dat er iets mis was gegaan met de bestelling. Toen ik dit navraagde bij de medewerkster, bevestigde zij dat dit inderdaad de milkshake was, maar dat ze geen andere bekers hadden. Vervolgens vroeg ik naar de slagroom die ik ook besteld én betaald had. Haar reactie was afstandelijk en ik kreeg het gevoel alsof ik iets vroeg waar ik geen recht op had. Dit vond ik bijzonder onaangenaam. Uiteindelijk kwam een andere medewerker erbij, die de milkshake in een iets grotere beker overgoot en deze overdreven volpropt met slagroom — zodanig dat ik zelfs “stop” moest roepen. Wat ik kreeg, was meer een bekertje slagroom dan een milkshake. Ik vind het teleurstellend dat je betaalt voor kwaliteit en service, maar dat de beleving hier ver onder het aanvaardbare niveau zat. Dit is niet wat je verwacht, zeker niet op een locatie als een luchthaven, waar klantenservice essentieel is. Ik hoop dat u deze klacht ernstig neemt en hier intern werk van maakt. Met vriendelijke groet, Hadid
Geld nog niet retour gekregen na weken
Beste Dunkin,Op 9 mei hebben wij een bezoek gebracht aan Dunkin' Antwerpen aan de Keyserlei. Na bestelling aan de zuil bleek dat de twee producten (bubble tea) die wij besteld hadden niet op voorraad waren en moesten wij annuleren. Het was niet mogelijk om via de winkel geld terug te krijgen omdat zij niet met cash werken en wij kregen de vraag om ons rekeningnummer op te schrijven zodat wij geld terug zouden krijgen. Inmiddels zijn wij een paar weken verder en hebben wij nog steeds geen geld retour gezien. Graag ontvangen wij dit alsnog op korte termijn.
Probleem terugbetaling en ze reageren niet
Beste,Een tijdje terug bestelde we donuts via de delivery service van dunkin donuts.Ze werden op een bepaalde dag geleverd. Levering is niet gebeurd. Pas de dag erna s avonds zijn de donuts geleverd. Deze waren duidelijk niet gekoeld. We hebben er 2 geproefd en de rest kunnen weggooien. De toppings waren hard gesmoten. De dag daarna voelde we ons ook niet lekker. We hebben gemaild en via fb hun gecontacteerd maar ondanks hun belofte krijgen we geen antwoord. Graag willen we ons geld terug..
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten