Terug

Probleem met Bestelling en kwaliteit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

Y. H.

Naar: Dunkin donuts

14/06/2025

*Betreft: Klacht over bestelling en service op luchthavenfiliaal buiten* Geachte, Gisteren 13/06/25 bestelde ik bij uw filiaal op de luchthaven een aardbei milkshake met slagroom voor mijn dochter. Tot mijn grote verbazing kreeg ik een kleine koffiebeker met deksel, waardoor ik even dacht dat er iets mis was gegaan met de bestelling. Toen ik dit navraagde bij de medewerkster, bevestigde zij dat dit inderdaad de milkshake was, maar dat ze geen andere bekers hadden. Vervolgens vroeg ik naar de slagroom die ik ook besteld én betaald had. Haar reactie was afstandelijk en ik kreeg het gevoel alsof ik iets vroeg waar ik geen recht op had. Dit vond ik bijzonder onaangenaam. Uiteindelijk kwam een andere medewerker erbij, die de milkshake in een iets grotere beker overgoot en deze overdreven volpropt met slagroom — zodanig dat ik zelfs “stop” moest roepen. Wat ik kreeg, was meer een bekertje slagroom dan een milkshake. Ik vind het teleurstellend dat je betaalt voor kwaliteit en service, maar dat de beleving hier ver onder het aanvaardbare niveau zat. Dit is niet wat je verwacht, zeker niet op een locatie als een luchthaven, waar klantenservice essentieel is. Ik hoop dat u deze klacht ernstig neemt en hier intern werk van maakt. Met vriendelijke groet, Hadid

Berichten (1)

Dunkin donuts

Naar: Y. H.

16/06/2025

Goedemiddag Yassmine, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat u bezoek aan de vestiging in Zaventum als niet postief is ervaren. Hiervoor willen wij graag namens de aanwezige medewerkers graag excuses voor aanbieden. Om de klacht te registreren en vervolgens netjes met u op te lossen, ontvang ik graag het ordernummer van u bestelling. Indien u dit niet meer, kunt u een transactieoverzicht van de betaling waarop duidelijk de locatie, datum, tijdstip en locatie staan vermeld mailen naar bestellingen@dunkin.be zodat wij de bestelling handmatig in het systeem kunnen opzoeken. Ik verneem het graag van u en nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groetKind regardsCordialement MichaelDunkin' Delivery bestellingen@dunkindonuts.nl :www.dunkindelivery.nl WebsiteInstagramFacebook Op za 14 jun 2025 om 13:15 schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform