Terug

Probleem terugbetaling en ze reageren niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. R.

Naar: Dunkin donuts

13/08/2020

Beste,Een tijdje terug bestelde we donuts via de delivery service van dunkin donuts.Ze werden op een bepaalde dag geleverd. Levering is niet gebeurd. Pas de dag erna s avonds zijn de donuts geleverd. Deze waren duidelijk niet gekoeld. We hebben er 2 geproefd en de rest kunnen weggooien. De toppings waren hard gesmoten. De dag daarna voelde we ons ook niet lekker. We hebben gemaild en via fb hun gecontacteerd maar ondanks hun belofte krijgen we geen antwoord. Graag willen we ons geld terug..

Berichten (2)

Dunkin donuts

Naar: L. R.

13/08/2020

Goedenavond Leentje,Op 21-07 hebben wij u een mail gestuurd via dit e-mail adres met hierin de opties n.a.v. de bezorging die was misgelopen door de externe koerier die wij hadden aangesteld om de bestellingen te leveren. Hierop hebben wij via dit e-mail adres nooit reactie op gehad. Waarschijnlijk is dit in de spambox terecht gekomen. Zou u dit willen nakijken of deze in de spambox terecht is gekomen. We hebben inmiddels de bestelling verwijderd en het geld wordt binnen 24 uur op het opgegeven rekeningnummer. Met vriendelijke groetKind regards,Dunkin' Deliverybestellingen@dunkindonuts.nl :www.dunkindelivery.nl

L. R.

Naar: Dunkin donuts

16/08/2020

Nee. Ik heb speciaal elke dag mijn spam nagekeken. Nooit iets gekregen. Net zoals enkele anderen. Raar toch ??Bedankt voor de terug betaling. Erg dat het via deze weg moest.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform