Beste,Bedankt voor uw bericht.Vervelend om te vernemen dat u terugbetaling nog niet is verwerkt. Hiervoor willen wij graag namens de aanwezige medewerker(s) van de vestiging graag excuses voor aanbieden. Ik heb even in het systeem gekeken, maar hierin kan ik geen verzoek tot terugbetaling voor u vinden wat is genoteerd door de winkel medewerkers. We zullen dit intern doorsturen naar de regio verantwoordelijke, zodat hier in het vervolg beter op gelet kan worden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.Zojuist heb ik de bestelling teruggevonden in het systeem en gelijk verwijderd. De terugbetaling van het aankoopbedrag zal binnen 3 werkdagen uitgevoerd worden en teruggestort op het rekeningnummer wat is gebruikt om de bestelling te voltooien.Nogmaals excuses voor al het ongemak.Met vriendelijke groetKind regardsCordialementMichaelDunkin' Deliverybestellingen@dunkindonuts.nl:www.dunkindelivery.nl'‹WebsiteInstagramFacebook