Meest recente klachten

J. S.
28/06/2024

Overlijden maincoon x ragdol

Geachte mevrouw/heer, Op 1/11/2022 kocht ik een maincoon x ragdoll in uw winkel en betaalde ik er 695 € voor. Het aankoopnumer betreft 2022 2836. Mijn kat overleed plots gisteren op 2 jarige leedtijd. (27/06/2024 ) , Dit ten gevolge van hartfalen. Ik verwachtte bij aankoop een grondige screening, er werd hartgruis ontdekt een tweetal maanden terug . Op basis van de informatie die u mij gaf , gingen wij er dus vanuit dat onze Thor kerngezond zou zijn. Dit bleek later wel regelmatig voor te komen bij jullie broodfok winkel. Maar uiteindelijk kreeg ik een kat met cardiologische problemen.Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de koop niet gesloten. Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst. Ik vraag u daarom ook om binnen 30 dagen het bedrag van 695 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Met vriendelijke groet,

Afgesloten
A. G.
8/01/2024

puppy overleden na 14 dagen

Op 20/11/23 heb ik een hondje nl. Cavalier King Charles gekocht bij DogCatandCo en heb 1145 euro betaald. Maar 14d later is de puppy overleden. Meerdere malen Mevr Christiane Van Caelenberh gecontacteerd telefonisch en via mails en kregen als antwoord dat zij niet verantwoordelijk was. Ik denk wel dat ik recht heb mijn geld terug te vragen en zal er dan ook alles voor doen. Denk dat zoiets niet kan.

Afgesloten
W. V.
7/01/2020

Problemen met terugbetaling

Beste,Ik kocht een Sphynx bij Dog Cat & Co op 4/9/2019. De kat was al ziek van bij de aankoop. Verloor grote plassen bloed. Onderzoeken bij dierenarts, gevolg struviet, genetisch bepaald en wegens te vroege castratie. Heb verslag van dierenarts waarin vermeld staat dat het dier ziek was van bij de aankoop. Op 3/1/19 heb ik mijn kat moeten laten inslapen. Het beestje heeft enorm afgezien. Ik heb binnen de wettelijke termijn contact opgenomen met de winkel zowel telefonische als via e-mail. Vandaag heb ik via een gerechtsdeurwaarder de winkel in gebreke gesteld voor de terugbetaling van het aankoopbedrag van 1245 €. Ik wens beroep te doen op de consumentenwetgeving en op mijn garantie.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform