Geachte mevrouw/heer,
Op 1/11/2022 kocht ik een maincoon x ragdoll in uw winkel en betaalde ik er 695 € voor. Het aankoopnumer betreft 2022 2836.
Mijn kat overleed plots gisteren op 2 jarige leedtijd. (27/06/2024 ) , Dit ten gevolge van hartfalen. Ik verwachtte bij aankoop een grondige screening, er werd hartgruis ontdekt een tweetal maanden terug . Op basis van de informatie die u mij gaf , gingen wij er dus vanuit dat onze Thor kerngezond zou zijn. Dit bleek later wel regelmatig voor te komen bij jullie broodfok winkel. Maar uiteindelijk kreeg ik een kat met cardiologische problemen.Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de koop niet gesloten.
Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst.
Ik vraag u daarom ook om binnen 30 dagen het bedrag van 695 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening.
Met vriendelijke groet,