Terug

Overlijden maincoon x ragdol

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

J. S.

Naar: DogCatandCo

28/06/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 1/11/2022 kocht ik een maincoon x ragdoll in uw winkel en betaalde ik er 695 € voor. Het aankoopnumer betreft 2022 2836. Mijn kat overleed plots gisteren op 2 jarige leedtijd. (27/06/2024 ) , Dit ten gevolge van hartfalen. Ik verwachtte bij aankoop een grondige screening, er werd hartgruis ontdekt een tweetal maanden terug . Op basis van de informatie die u mij gaf , gingen wij er dus vanuit dat onze Thor kerngezond zou zijn. Dit bleek later wel regelmatig voor te komen bij jullie broodfok winkel. Maar uiteindelijk kreeg ik een kat met cardiologische problemen.Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de koop niet gesloten. Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst. Ik vraag u daarom ook om binnen 30 dagen het bedrag van 695 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Met vriendelijke groet,

Berichten (2)

DogCatandCo

Naar: J. S.

28/06/2024

Geachte,We betreuren het dat u het katje dat u bijna 2 jaar geleden aankocht verloren hebt ,echt triest !Na de ontvangst van het volledige medische dossier (ook het lijkschouwingsattest zoals vermeld in het garantiecertificaat en een copy van het vaccinatieblad) zal dit dossier met de nodige aandacht besproken worden door de verschillende bedrijfsdierenartsen en komen we zo vlug mogelijk op uw vraag tot uitleg en vergoeding terug.In afwachting van het volledige dossier,Met vriendelijke groetenVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: vrijdag 28 juni 2024 17:45Aan: Info DogCatandCo info@dogcatandco.beOnderwerp: Overlijden maincoon x ragdol‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

J. S.

Naar: DogCatandCo

29/06/2024

Deze klacht zal ik zelf intrekken , dit was één van de opties die ik afliep. Dit gaat me alleen veel meer geld kosten , dit win ik toch niet met jullie machtige corrupte advocaten, en u gesjoemel met rechtszaken ontlopen , dit door te veranderen van vestiging. Dit wordt voor mij een les in het herkennen van broodfokkers, en om geen aankopen te doen door het emotionele. Ik koop hier dus nooit geen Oostblok geïmporteerde dieren meer , en ontmoedig iedereen om nog bij jullie te kopen. Jorik.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform