Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 50
- Aantal klachten *
- 44
- Afgesloten klachten*
- 84%
- Antwoordratio*
- 13 dagen
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Opzeg ingediend maar niet uitgevoerd
Geachte mevrouw/heer, Ik ben/was klant bij uw onderneming met referentie [.......Digi Belgium.......]. Op [5/09/2025] heb ik mijn contract met uw onderneming stopgezet met als ingangsdatum [onmiddellijk ....]. Ik stel echter vast dat de stopzetting van mijn contract nog niet werd uitgevoerd. In dit verband zal ik toekomstige facturen uiteraard niet betalen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de [2] dagen de nodige rechtzettingen te doen in uw administratie. Met vriendelijke groet,
0,0 service
Beste, Wij hebben eind Augustus een DIGI simkaart aangevraagd voor onze zoon van 12j zodat hij bereikbaar zou zijn wanneer hij op school is. Vanaf het begin hebben wij enkel vertragingen en het niet werken van deze simkaart mogen ervaren. De SIMkaart werd eerst wel, dan niet en dan te laat opgestuurd. Plots stopt deze ook met werken waardoor onze zoon zonder bereik aan school een paar uur stond te wachten, leuk is anders. En nu stelt men terug een nieuwe simkaart gestuurd te hebben op 2 oktober omdat onze oude defect zou hebben maar opnieuw nog niets gekregen.... We kregen natuurlijk wel stipt een faktuur op 8 September... Graag restitutie voor de reeds betaalde bedragen en het ongemak dat mijn zoon heeft moeten ervaren en onmiddellijk een simkaart die deze keer wel werkt. Groeten, Peter VdV
verbindingsproblemen in Spanje met Movistar en DIGI
Sinds 13 september, bij aankomst in Spanje, kan ik met de DIGI Simkaart niet internetten, en niet gebeld worden. Na een 10-tal meldingen, en antwoorden naast de kwestie, probleem niet opgelost. Ik krijg geen technisch bekwaam iemand aan de lijn, die het probleem zou kunnen oplossen. Probleem zit bij de verbinding Movistar Spanje en Digi België. De care lijn mag me niet doorschakelen naar de techniekers. In een boodschap hadden ze me zelfs gemeld dat in Spanje enkel Orange netwerk beschikbaar is voor DIGI Sim kaarten, maar een ander bericht deelde me mee dat ook Movistar Spanje beschikbaar is. Alles geprobeerd. Sim kaart op ander toestel ... zelfde probleem. Maar met Sim kaart Digi Spanje, op dezelfde plaats en in hetzelfde toestel ... geen enkel probleem. Dus DIGI ... los aub de problemen op, en kom niet af dat het een probleem is van niet de juiste APN instellingen. Bij mijn vorige provider, Mobile Vikings, werkte hier alles perfect. Het is nu de 10e dag dat ik geen oproepen kan ontvangen, en er is nog steeds geen oplossing in zicht
Betalen voor geen service
Beste, Ik heb 10 juni 2025 een nieuw GSM contract onderschreven bij Digi-Belgium zij doen alles om mijn GSMnr naar hun te transformeren en ik kan nog steeds gewoon bellen, op 9 juli 2025 merk aan de factuur van mijn vorige operator dat mijn nr nog steeds bij hun is en als kers op de taart komt er ook een factuur binnen van. Digi-Belgium binnen en ik bel naar Digi-Belgium daar krijg ik te horen dat er een fout is gebeurt en dat onmiddelijk mijn gaan overzetten en ik krijg van mijn oude operator een mail met de bevestiging dat mijn nr naar Digi-Beglium is overgedragen. Nu de factuur van Digi-Belgium is van 10 juni 2025 waar ik totaal niet akkoord ga en wil deze dan ook niet betalen al zij een fout maken moet ik er voor opdraaien en dubbel betalen voor geen service van hun. Kunnen jullie mij verder adviseren AUB heb reeds meerdere malen gebeld Digi-Belgium dan wordt de fout bij mij gelegd.
technisch probleem nooit opgelsot dus geen betaling
Geachte mevrouw/heer, Op 18/03 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van 10,81€ . Dat moet echter een vergissing zijn: er zijn vanaf dag 1 problemen geweest met de ANP-settings waarover ik uren gehoord heb tijdens het wachten naar jullie hulplijn. Ik vind dat we meer dan billijk geweest zijn om na 3 maanden terug van leverancier te wijzigen , telkens werd ik aan het lijntje gehouden met beloftes dat er prioriteit zou van gemaakt worden. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze te annuleren omdat ik op enkele gesprekken van 30 à 40 minuten naar jullie bijna niks kon aanvangen wegens geen internetverbinding. In afwachting van uw reactie betaal ik helemaal niks, in tegendeel jullie zouden mij een schadevergoeding moeten betalen wegens al de miserie en tijdsverlies, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet, Eveline Claeys
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 13 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten